رکاب زنی دوچرخه سواران بسیجی از مازندران تا مزار سیدالشهدای مقاومت

حسینی گفت: ۲۰نفر از دوچرخه سواران بسیجی استان مازندران به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» از یادمان هشت شهید گمنام پارک موزه دفاع مقدس استان تا مزار شهید سلیمانی در استان کرمان را رکاب می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید رضا حسینی» امروز(۴دی)در آئین بدرقه دوچرخه سواران بسیجی استان مازندران که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار پرافتخار جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با عنوان «در رکاب علمدار»  از مازندران تا استان کرمان و مزار مطهر سردار دلها را رکاب خواهند زد، و در یادمان ۸ شهید گمنام پارک موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار کرد: امسال دومین تور دوچرخه‌سواری «در رکاب علمدار» را از گلزار شهدای خوشنام مازندران شروع کردیم، ۶ روز در راه خواهیم بود.

مسئول هیئت دوچرخه سواری بسیج استان مازندران افزود: مسیرهای استان سمنان، اصفهان، یزد را طی خواهیم کرد و به قبر شهید خوشنام در کرمان می‌رسانیم و به سردار دل‌ها ادای احترام می‌ نمائیم.

 

حسینی با بیان اینکه هدفمان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و مکتب جهادی حاج «قاسم سلیمانی» است، تصریح کرد: این مکتب دنیا را فرا گرفته و مختص به ایران نیست جادارد ما هم اینجا از شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و وطن یادی کنیم.

کد خبر 1130467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha