مشکل مطالبات حوزه درمان رفع می شود

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تامین منابع برای رفع مطالبات بخش درمان اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا رئیس جمهور بر تامین منابع برای مطالبات بخش درمان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدجواد هاشمی» امروز (۴ دی ماه) در نشست ستاد استانی مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد به ضرورت رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی در مدارس استان اشاره کرد و گفت: امتحانات دانش آموزان تابع ستاد ملی کرونا بوده و به صورت حضوری و در زمان تعیین شده برگزاری می شوند.
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر تزریق دز سوم واکسن کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و افزود: به اندازه کافی واکسن در استان ذخیره داریم. 
 

وی با بیان اینکه، سهل انگاری و هرگونه پروتکل شکنی باعث شیوع مجدد این بیماری خواهد شد، اظهار کرد: پروتکل ها را دور بزنیم سلامت مردم را به خطر انداخته ایم و امینت جانی و مالی را از مردم گرفته ایم.
 

هاشمی با بیان اینکه، صدا و سیما و رسانه‌ های گروهی استان در آگاهی بخشی برای مقابله با کرونا نقش کلیدی دارند و زحمت ‌ زیادی می کشند، تاکید کرد: اطلاعات و اخبار از منابع آگاه دریافت و اطلاع رسانی شود.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم گفت: خوشبختانه طی ۲ روز گذشته فوتی کرونایی در استان نداشتیم و آمار جانباختگان این بیماری در استان همان هزار و ۴۰ نفر است.
 

«پرویز یزدان پناه» تعداد بستری کرونایی در استان را ۱۱۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد، ۲۸ نفر بیمار قطعی و ۸ نفر هم در بخش مراقبت‌ های ویژه تحت درمان هستند.

کد خبر 1130488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha