کسب رتبه‌های استانی دانش‌آموزان آستارا در جشنواره نوجوان خوارزمی

موسوی از کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان بندر آستارا در جشنواره نوجوانان خوارزمی خبر داد.

«سید سجاد موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: هفت نفر از دانش‌آموزان دبیرستان هیئت امنایی شهید علی انصاری بندر آستارا در هفتمین دوره از جشنواره نوجوان خوارزمی، موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی شدند.

 

مدیر آمورزش و پرورش بندر آستارا افزود: سحر عبادی در محور دست‌سازه‌ها، آرینا تکافی و حنانه پوربایرام در محور زبان انگیسی رتبه دوم استانی؛ مطهره طبسی و پریا چنگیزپور در محور زبان و ادبیات فارسی، تمنا و هستی علی‌زاده  در محور پژوهش رتبه سوم استانی را ازآن خود کردند.

 

وی تعداد شرکت‌کنندگان در مرحله شهرستانی هفتمین دوره از جشنواره نوجوان خوارزمی را ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوره اول دانست و تصریح‌کرد: پس از ارزیابی و داوری آثار ارسالی در سامانه همگام 600 نفر از شرکت‌کنندگان موفق به راهیابی به مرحله استانی جشنواره شده بودند.

 

موسوی برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی را در محورهای شش‌گانه زبان و ادبیات فارسی، پژوهش، دست‌سازه‌های دانش‌آموزی، زبان انگلیسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی و بازارچه کارآفرین در راستای اهداف حوزه‌های تربیت و یادگیری برنامه درسی ملی عنوان کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: هفتمین دوره از جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف شناسایی استعدادهای درخشان، تشویق دانش‌آموزان به بحث و کارگروهی، فعالیت‌های پژوهشی و شناسایی و کشف استعدادهای بالقوه، خلاقیت‌ها و تعمیم روحیه تعاون و همدلی برگزار شد.

کد خبر 1130541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha