یازدهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت برگزار شد 

شامگاه امشب ۴ دی ماه یازدهمین جشنواره یادمان ولایت در سالن نمونه ابرار شهر جیرفت با هدف بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم  سلیمانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۴ دی ماه یازدهمین جشنواره یادمان ولایت با محوریت بزرگداشت سردار دلها حاج قاسم  سلیمانی، با حضور معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، مشاور معاون پارلمانی رئیس جمهوری، ائمه جمعه جنوب کرمان، فرمانده سپاه شهرستان جیرفت، جمعی از مسئولین و مردم ولایتمدار در سالن ابرار برگزار شد.

 

حجت الاسلام «میثم تارم» در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی، گفت: جملات رهبری در خصوص جیرفت و اعضای خانواده خطاب کردن مردم دارالولایه موجب افتخار است.

امام جمعه جیرفت بیانبیان کرد: دوران حضور مقام معظم رهبری در جیرفت، دورانی طلایی و استثنایی است که انقلاب را در این منطقه شعله‌ور کرد.

وی ابراز کرد: جوانان جیرفت گرد این شمع جمع شده و از رهنمودهای ایشان آنچنان توشه گرفتند که علاوه بر نقش آفرینی در پیروزی انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس نیز ایفای نقش کردند.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: لشکر ثارالله و سرداران رشید اسلام در جنوب کرمان تربیت شده مکتب مقام معظم رهبری هستند که در دوران حضور ایشان در جیرفت، پای درس و کلام ایشان نشسته و توشه برگرفتند.

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: افتخار مردم جیرفت، میزبانی از مقام معظم رهبری و خوشحالی ایشان از حضور در این منطقه است.

وی تاکید کرد: از شورای انقلاب فرهنگی و ‌مسئولین مربوطه تقاضامندیم روز ورود رهبری به این شهرستان دا به عنوان روز جیرفت در تقویم انقلاب اسلامی ثبت کنند.

حجت الاسلام تارم با بیان این مطلب که جشنواره یادمان ولایت همه ساله به برکت حضور پررنگ مردم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم جیرفت به تدین، ولایتمداری، حضور در صحنه‌های انقلاب، غیرت و عفاف شهرت دارند.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: کشاورزان این منطقه، بخش مهمی از محصولات مورد نیاز کشور را تامین می‌کنند اما این کشاورزان و مردم مشکلات فراوانی دارند.

وی ادامه داد: فاصله بسیار زیاد مرکز کرمان تا شهرستان های جنوبی با جمعیتی افزون بر یک میلیون نفر، از جمله مسائل مشکل آفرین است و مردم خواهان استقلال و استان شدن جنوب کرمان هستند.

حجت الاسلام تارم در خاتمه عنوان کرد: امید است منزل قدیمی که رهبری در جیرفت در آن سکونت داشتند به مجموعه یادمان ولایت افزوده شود.

کد خبر 1130548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha