فتنه‌گران همواره در حال فتنه‌گری علیه انقلاب هستند

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه خون پاک شهدا مانع تحقق امیال بدخواهان و معاندین است گفت: بصیرت گوهری ارزشمند برای جامعه اسلامی است زیرا فتنه‌گران همواره در حال فتنه‌گری علیه اسلام و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز(شنبه، 4 دی) در مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده شهید «رضا صادق محبوب» که در مسجد مرحوم طالبزاده(شهدا) رودسر و در حضور خیل عظیمی از مردم شهیدپرور و ولایتمدار برگزار شد اظهار داشت: نباید یادمان برود که جوانان ما در آن‌ سال‌های جنگ برای اسلام ناب و انقلاب چه فداکاری‌هایی از خود نشان دادند. 

 

امام جمعه شهرستان رودسر پاسداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را یک وظیفه و تکلیف همگانی دانست و با تاکید بر اینکه قدرشناسی از شهدا باید همواره در اولویت قرار گیرد عنوان داشت: جوانان ما به تبعیت از ولی‌فقیه خود به سوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل روانه شدند تا اجازه ندهند دشمن به خاک کشور تعدی و دست درازی کند.

 

روحانی با بیان اینکه واژه وداع ریشه و بار معنایی بسیار عمیقی دارد تصریح کرد: در حقیقت سیدالشهدا(ع) در کربلا وقتی برای آخرین بار و برای خداحافظی آخر به خیمه‌ها سر زدند واژه وداع را به ما آموختند و به همین خاطر است که امام زمان(عج) تاکید دارند که روضه وداع را بسیار بخوانیم. 

 

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی خاصه مردم گیلان و اهالی شهرستان رودسر قدرشناس، ولایی و شهیدپرور هستند ابراز داشت: مردم عزیز و قدرشناس رودسر امروز آمدند تا پیکر مطهر این شهید را بدرقه کنند اما در صحرای کربلا دشمنان و کفار تا توانستند نسبت به شهدا و اسرا ظلم و ستم روا داشتند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر یکی از راه‌های تجلیل از شهدا را برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم وداع و همچنین برگزاری یادواره‌های شهدا ذکر کرد و افزود: امروز دشمنان ولایت و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا دائما منتظر فرصتی هستند تا به انقلاب اسلامی آسیب وارد کرده و به آن ضربه بزنند.

 

روحانی ضمن اشاره به در پیش بودن ایام 9 دی موسوم به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت یادآور شد: همه دیدیم و شاهد بودیم که دشمنان و کوردلان در آن هشت ماه با انقلاب و نظام و ولایت چه کردند و چه ظلم‌هایی را علیه رهبرمان، خون پاک شهدا، امام حسین‌(ع) و مردم ولایتمدار ایران اسلامی مرتکب شدند.

 

وی بصیرت را گوهری ارزشمند برای جامعه اسلامی خواند و اضافه کرد: همه آن فتنه‌گرانی که در به آتش کشیدن پرچم عزای سید‌الشهدا(ع) در آن ایام نقش داشتند هنوز هم در گوشه و کنار و بیرون این کشور حضور دارند و مشغول فتنه‌گری هستند اما خون پاک شهدا نمی‌گذارد هیچ کدام از این بدخواهان و معاندین راه به جایی ببرند و به اهداف پلید خود برسند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر اظهار داشت: سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز فرمودند جمهوری اسلامی ایران حرم است و باید از این حرم محافظت کنیم و این دقیقا همان چیزی است که نه تنها شهید رضا صادق محبوب بلکه تمام شهدا عمل کردن و ایمان داشتن به آن را از همه ما می‌خواهند و انتظار دارند.


به گزارش خبرگزاری شبستان، شهید رضا صادق محبوب از رزمندگان تیپ ١١۶ زرهی قزوین ، سال ۶٧ در سن ۲۱ سالگی در منطقه شرهانی به شهادت رسید و پیکر این شهید والامقام پس از ٣٣ سال طی آزمایش پزشکی (DNA) شناسایی شد.

گفتنی است، شهید رضا صادق محبوب متولد سال ۱۳۴۶ اهل روستای مردابسر بخش مرکزی رودسر است. پیکر مطهر این شهید بزرگوار که سال 67 در منطقه شرهانی به شهادت رسیده بود، پس از 33 سال چشم انتظاری در تفحص جدید شناسایی شد.

 


 

کد خبر 1130590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha