جذب ۶۴ سرمایه گذار واحد در منطقه ویژه اقتصادی شیراز

طیبی گفت: در یک سال گذشته ۱۴ پروانه بهره برداری صادر شده که منجر به جذب ۶۴ سرمایه گذار، بهره برداری از حدود ۱۴ واحد در منطقه ویژه اقتصادی شیراز و موجب اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نادر طیبی»، امروز (یکشنبه 5 دی) با اشاره به صدور پروانه های بهره برداری توسط اداره صنایع منطقه ویژه اقتصادی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: در یک سال گذشته 14 پروانه بهره برداری صادر شده که منجر به جذب 64 سرمایه گذار، بهره برداری از حدود 14 واحد در منطقه ویژه اقتصادی شیراز و موجب اشتغال بیش از 800 نفر شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز ادامه داد: در یک سال گذشته حدود 46 جواز تاسیس توسط اداره صنایع منطقه ویژه اقتصادی شیراز صادر شده و برای تسریع امور سرمایه گذاران و صنعتگران جواز تاسیس برای متقاضیان یک روزه صادر می ‌شود.

وی اضافه کرد: کمیته «واگذاری» برای اختصاص زمین شهرک صنعتی خصوصی منطقه ویژه اقتصادی به سرمایه گذاران و صنعتگران تشکیل شده و فراهم کردن زیرساخت ها برای صنعتگران و سرمایه گذاران باعث توسعه اقتصادی و اشتغال استان می شود.

طیبی اعلام کرد: به زودی چند واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز افتتاح می شود که در رونق اشتغال و اقتصاد استان فارس و کشور نقش موثری خواهد داشت.

وی ادامه داد: صدور جواز تاسیس برای واحدها باید در اسرع وقت وارد مرحله عملیاتی شود و واحدها و کارخانه های تولیدی که از گذشته تاکنون حق و حقوق کارگران و پرسنل را به موقع پرداخت کرده اند پیشرفت و رونق قابل توجهی داشته اند.

طیبی از تکمیل 80 درصد زیر ساخت های فاز سه منطقه ویژه اقتصادی شیراز خبر داد و گفت: اجرای شبکه گاز، آسفالت معابر و تکمیل زیر ساخت های این بخش در حال انجام است و عمده اقدامات زیر ساختی تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: در 6 ماه نخست سال آینده بخش قابل توجهی از زیر ساخت های شهرک صنعتی این منطقه ویژه اقتصادی آماده خواهد شد.

کد خبر 1130688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha