پرداخت بیش از  ۱۲ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق «امداد ولایت» کمیته امداد فارس

صالحی گفت: صندوق «امداد ولایت» کمیته امداد فارس در ۹ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۳۴۶ فقره تسهیلات به مددجویان و افراد واجد شرایط استان در سرفصل های مختلف اشتغال،مسکن و حمایتی پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا صالحی»، امروز (یکشنبه 5 دی) با اشاره به پرداخت تسهیلات به نیازمندان استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: رسالت صندوق «امداد ولایت»، جذب و هدایت هدفمند منابع و کمک های خیران به سمت تامین نیازهای ضروری جامعه هدف با حفظ ارزش های اجتماعی و کرامت انسانی است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه «امداد ولایت» کمیته امداد فارس افزود: صندوق «امداد ولایت» بر ارائه خدمات بی منت و رضایت مندی ذی نفعان تاکید دارد و سنت قرض الحسنه را در جامعه ترویج می دهد.

وی اضافه کرد: صندوق «امداد ولایت» کمیته امداد فارس در 9 ماهه امسال 12 هزار و 346 فقره تسهیلات به مددجویان و افراد واجد شرایط استان در سرفصل های مختلفی پرداخت کرده که هفت هزار و 115 فقره در سرفصل حمایتی، یک هزار و 248 فقره اشتغال و 2 هزار و 16 فقره تسهیلات مسکن بوده است.

صالحی اعلام کرد: در زمینه آموزش کسب و کار 127 فقره تسهیلات با اعتبار هشت میلیارد و 110 میلیون ریال، درمان  330 فقره با اعتبار 18 میلیارد و 860 میلیون ریال، فرهنگی 643 فقره و اعتبار 50 میلیارد و 800 میلیون ریال به مددجویان و افراد واجد شرایط ارائه شده است.

وی ادامه داد: 82 فقره تسهیلات نیز از محل منابع خیران با اعتبار 17 میلیارد و 7445 میلیون ریال پرداخت شده است و 52 میلیارد و 748 میلیون ریال سپرده گذاری ویژه خیران در صندوق «امداد ولایت» استان فارس جذب شده سات که با جذب این مبلغ، 785 فقره تسهیلات به نیازمندان پرداخت شده است.

صالحی تاکید کرد: مراکز نیکوکاری، خیران و موسسات خیریه با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه «امداد ولایت» از بسته تشویقی به عنوان هم افزایی از منابع صندوق امداد ولایت بهره مند می شوند و می توانند به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.

کد خبر 1130701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha