برگزاری برنامه  سوگواره یاس نبوی به شیوه مجازی و حضوری در بقاع متبرکه کرمانشاه

حجت الاسلام صالحی، گفت: طرح سوگواره یاس نبوی از ۸ دی ماه لغایت ۱۳ دی ماه جاری و با هداف ترویج و تبیین فضائل حضرت زهرا (س) با همکاری مبلغان بومی در استان کرمانشاه به شیوه مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام شهادت حضرت زهرا (س) و نیز دهه بصیرت با هدف گرامیداشت این ایام برنامه ریزی مناسبی به منظور برگزاری ویژه مراسم در بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود. 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به  برنامه های شاخص ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دلها افزود: اقامه عزای حضرت فاطمه زهرا (س)، بر پایه نمایشگاه و برپایی کاروان عزا در روز شهادت حضرت زهرا (س) در بقاع متبرکه و امامزادگان استان است.

 

وی خاطر نشان کرد: فضاسازی محیطی و پیرامونی بقاع متبرکه و نیز خیابان‌های اطراف با سیاه پوش نمودن بقاع متبرکه، طبخ و توزیع غذا در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر، اقامه عزای شهادت حضرت زهرا (س)، توزیع بسته‌های مواد غذایی تحت عنوان تبرکات فاطمی بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری ایستگاه سلامت ، ویزیت و داروی رایگان در امامزادگان، بقاع متبرکه و مناطق محروم از محل موقوفات استان کرمانشاه  از برنامه های دیگر در این ایام است.

 

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: با توجه به بازگشایی برخی مدارس در استان سازمان آمادگی اعزام مبلغان به مدارس را در راستای ترویج و آموزش آموزه ها ی دینی را در این ایام دارد.

کد خبر 1130880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha