نهاده های دامی به صورت کنسانتره در اختیار دامداران سیستان و بلوچستان قرار می گیرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: نهاده های دامی دیگر به صورت خام تحویل دامداران سیستان و بلوچستان نمی شود و به صورت کنسانتره در اختیار آنان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمد علی نیکبخت» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: با وجود تحریمهای سنگین و محدودیت ها در سطح ملی  هیچ کمبودی در کالاهای اساسی از جمله گندم، برنج، شکر و روغن وجود ندارد و در شرایط آیده آل عرضه و تقاضا قرار داریم.

 


رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان یادآور شد: ذخیره سازی گندم در استان مطلوب است و اگر چهار ماه  واردات گندم به استان نداشته باشیم هیج مشکلی در تامین گندم در استان پیش نمی آید.

 

نیکبخت یادآور شد: بخشی از نهاده های دامی همچون کنجاله، سویا، ذرت و جو از خارج استان تامین می شود و وابستگی زیادی در نهاده های دامی به استانهای دیگر داریم.

 

وی افزود: دامداران و دامپروران بدون هیچ دغدغه ای کار کنند زیرا که بهترین شرایط را نهاده های دامی داریم و هیچ مشکلی در تامین نهاده های دامی نداریم.
 

رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دیگر نهاده های دامی به صورت خام  تحویل دامداران نمی شود، یادآور شد: نهاده های دامی  تحویل کارخانجات کنسانتره می شود  و سپس براساس فرمول تولید انجام می شود  و بعد از تولید به صورت نهایی به راحتی در اختیار روستائیان و عشایر قرار می گیرد تا بتوانیم با این روش بحران خشکسالی  منابع آبی را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 1130904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha