حرکت خودجوش مردم در حماسه ۹ دی اقتدار ایران را به جهانیان نشان داد

مرتضوی ، گفت:حرکت خودجوش مردم در حماسه ۹ دی یک بار دیگر اقتدار و مشروعیت سیاسی جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد.

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سردار سلیمانی نقش بسیار مهمی در تربیت جوانان و نوجوانان در سراسر جهان داشته و تبیین و انتقال راه شهیدان به نسل جوان ضروری است و بایستی از تمام ظرفیت دستگاه های فرهنگی در این راستا استفاده شود. 

 

فرماندار سنقروکلیایی افزود: در ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سطح شهرستان مراسم عزاداری و مرثیه سرایی  با محوریت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و هماهنگی سایر ارگان ها و همچنین برنامه های فرهنگی و هنری و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یوم الله ٩ دی برگزار می‌شود. 

 

وی خاطر نشان کرد: ایام الله دهه بصیرت و مقاومت شامل مناسبت های حماسه ٩دی، اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حمله شجاعانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد، سالگرد قیام مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ و مهمتر از همه، همزمانی این دهه با ایام فاطمیه است.

 

مرتضوی تصریح کرد: بدون تردید زنده نگه داشتن و بزرگداشت زیبنده این ایام، وظیفه‌ای مهم و همگانی است و یادآوری و عبرت آموزی از حوادث دی ماه در استمرار حرکت بالنده و حفظ نظام اسلامی بسیار ضروری است.

 

فرماندار سنقر و کلیایی اظهار کرد:  مراسم گرامیداشت روز ١٣ دی ماه به مناسبت سالگرد شهادت الگوی اخلاص و عمل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست استکبار جهانی در سطح شهرستان و در مسجد جواد الائمه با حضور آحاد مردم ولایت مدار شهرستان برگزار خواهد شد. 

کد خبر 1130906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha