برگزاری سیزدهمین جشنواره کتاب سال رضوی + موضوع و بخش‌ها

سیزدهمین جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی با موضوع امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت(ع) و محورهایی همچون آثار چاپ نشده و ناشران فعال و بین الملل برگزار می شود.

به  گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، سیزدهمین جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی برگزار می شود.

 

بنا بر این گزارش، امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت(ع) (امام موسی کاظم(ع)، امام جواد(ع)، امام هادی(ع)، امام حسن عسکری(ع)، امام مهدی(ع)، حضرت حسین بن موسی کاظم(ع)، حضرت احمد بن موسی کاظم شاهچراغ(ع) و حضرت معصومه (س)) موضوع این جشنواره است.

 

این گزارش می افزاید: کتاب های چاپی، کتاب های دیجیتال و گویا، پایان نامه ها و رساله های دانشگاهی و حوزوی، آثار چاپ نشده، ناشران فعال و بین الملل (آثار نگارش یافته به زبان های زنده و پرمخاطب جهان، جایزه سراج (برترین اثر ترجمه شده از زبان فارسی به زبان های زنده و پرمخاطب جهان) جایزه عالم آل محمد(ص) (برترین ناشر خارجی فعال در حوزه علوم اسلامی و معارف اهل بیت) و نهایتا اولویت های پژوهشی بر اساس رهنمودهای تولیت معزز آستان قدس رضوی بخش های این جشنواره هستند.

 

گفتنی است، افتتاحیه این جشنواره همزمان با جشن های دهه کرامت سال 1400 برگزار شد.

 

مهلت ارسال آثار به این جشنواره پانزدهم اردیبهشت سال 1401 است و اختتامیه آن همزمان با جشن های دهه کرامت از 10 تا 20 خرداد 1401 برگزار می شود. دبیرخانه دایمی جشنواره به نشانی مشهد مقدس، حرم مطهر رضوی، بست شیخ طوسی، کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی واقع شده است.

 

گفتنی است، نهادهای مختلفی در برگزاری این جشنواره با آستان قدس رضوی همکاری دارند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1130907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha