همایش تخصصی  میراث فکری و اجتماعی مصباح در لرستان برگزار می شود

تقوی گفت: همایش تخصصی استانی « میراث فکری و اجتماعی علامه محمدتقی مصباح یزدی(ره)» در خرم آباد برگزار می شود.

« علی تقوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: این  همایش استانی به همت قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) یکشنبه۱۲ دی در خرم آباد برگزار می شود.

 

فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) با اشاره به اهداف برگزاری این همایش تخصصی، افزود: بایستی نگاه عمیق فکری و اجتماعی علامه به جامعه خصوصا قشر نخبگانی و دانشگاهی به طور محسوس بیان شود و  برگزاری همایشهای تخصصی میتواند گام شایان و موثری در این زمینه باشد.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین هدف این همایش تبیین نگاه تخصصی به اندیشه مصباح و نمود ریل گذاری فعالیت های موثر ایشان برای رسیدن به مقاصد گام دوم انقلاب میباشد.
 

تقوی تصریح کرد: این همایش با سخنرانی حجت الاسلام دکتر جعفری؛ عضو هییت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و با هم افزایی با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(ره) در دانشگاه های استان، ریاست دانشگاه لرستان و نهادهای دیگر صورت می شود.

 

فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) اظهارکرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، به اساتید شرکت کننده در این همایش گواهینامه ویزه همایش اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 1130912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha