۹دی شکوه بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است

حجت الاسلام موسوی با ۹دی را روز میثاق امت با ولایت دانست و گفت: این روز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، شکوه بصیرت و دشمن شناسی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» امروز(5 دی) در  مراسم هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله ۹ دی و گرامیداشت سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مهم ترین گام در مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با اشاره به درپیش رو بودم یوم الله 9دی، افزود: 9دی ماه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، شکوه بصیرت و دشمن شناسی است.

 

امام جمعه پلدختر با تاکید بر ضرورت گرامیداشت این حماسه ملی، اذعان داشت: برپایی و بزرگداشت مراسم ۹ دی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

وی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن سالروز شهادت سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد:  سردار سلیمانی در بصیرت، دشمن شناسی و ولایت پذیری اسوه بودند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حماسه ۹ دی نیز روز سرکوب فتنه است، خاطرنشان کرد: فتنه انگیزی و نفاق ۲ صفت رذیله در جوامع بشری هستند که باید مقابل آن ایستاد.

 

وی رژیم صهیونیستی را مصداق بارز فتنه در دنیا به ویژه غرب آسیا دانست و گفت: جهانیان، ممالک اسلامی و مسلمانان باید در برابر این جرثومه فساد بایستند و با آن مقابله کنند.

 

امام جمعه پلدختر افزود: ملت بزرگ، بصیر و شجاع ایران اسلامی در روز ۹ دی ۸۸ یکصدا به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند، خودجوش به پاخاستند، با راهپیمایی با عظمت به رودی خروشان تبدیل شدند و فتنه گران را در خود غرق کردند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه بساط فتنه گران در ۹ دی برچیده شد اذعان داشت: مردم سرافراز ایران اسلامی از جمله در پلدختر هیچگاه حماسه این روز را فراموش نمی کنند و آن را گرامی می دارند.

 

امام جمعه پلدختر برضرورت گفتمان سازی حماسه 9دی تاکید کرد و افزود: مراسم بزرگداشت حماسه 9دی در شهرستان پلدختر، طی 9 دی ماه ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه در مسجد امیرالمومنین (ع)و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

کد خبر 1130926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha