حماسه ۹ دی دشمنان و کافران را در راه اندازی انقلاب های رنگین ناامید کرد

آیت الله عابدینی گفت: جمعیتی که در ۹ دی ۸۸ قیام کردند نه تنها آتش فتنه را خاموش کردند بلکه دشمنان و کافران را ناامید کردند که انقلاب های مخملی و رنگین راه بیندازند و این از برکات ۹ دی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در شهر دانسفهان برگزار شد، بیان کرد: در این ایام سالگرد عملیات کربلای چهار را داریم که غواصان قزوینی نقش ویژه ای در آن داشتند و شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب شد و نباید آن ایام و فداکاری های جوانان به فراموشی سپرده شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: امروز آن خوف و خطر به عافیت تبدیل شده است اما متأسفانه برخی از قدرت طلبان که بر سر جای خود نشانده شدند، مرحله دوم ثروت اندوزی شان غوغا می کند.

 

وی عنوان کرد: مسئولان پاک دست و حلال خور در دولت قبلی هم بسیار زیاد بودند اما برخی ها انگار مسئولیت گرفته اند که بیشتر بتوانند ثروت اندوزی کنند و اینها مسائلی است که با آن روبرو هستیم و باید مراقب این اوضاع باشیم.

 

آیت الله عابدینی با بیان اینکه باید سالگرد شهید سلیمانی جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: هم در خطبه ها و هم فعالیت ها و برنامه ها باید تلاش کنیم که سالگرد شهید سلیمانی و علامه مصباح یزدی را جدی بگیریم.

 

وی افزود: علامه مصباح یزدی هم در دوران خوف و خطر شاهنشاهی با افکار و اندیشه های التقاطی مبارزه کردند و هم پس از انقلاب اسلامی در مبارزه با فتنه ها پیشگام بودند و افکار و اندیشه های ایشان باید برای نسل های بعدی به خوبی تشریح شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به در پیش بودن سالروز 9 دی گفت: دود فتنه هر زمانی می تواند بلند شود، جمعیتی که در 9 دی 88 قیام کردند نه تنها آتش فتنه را خاموش کردند بلکه دشمنان و کافران را ناامید کردند که انقلاب های مخملی و رنگین راه بیندازند و این از برکات 9 دی بود.

 

وی به موضوع 7 دی هم اشاره کرد و گفت: هفت دی سالروز قیام و حماسه مردم قزوین در سال 57 علیه رژیم ستم شاهی بود که این روز برای مردم قزوین بسیار مهم است و لازم است گرامی داشته شود.

 

آیت الله عابدینی با اشاره به شهادت شهید ایرلو سفیر ایران در یمن تصریح کرد: شهید ایرلو که از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی بود و مسائل امنیتی باعث شد که به خوبی شناخته نشوند و قدر او را زمانی می شناسیم که بدانیم مردم بی دفاع یمن امروز کارشان به جایی رسیده که به عربستان و آمریکا مسلط شده اند و این به برکت رشادت های سردارانی چون شهید ایرلو به نتیجه رسیده است.

 

وی خاطر نشان کرد: جلسات مستمر با نماینده ارشد دولت در هر شهرستان و بخش در هماهنگی و رفع مشکلات هر بخش و منطقه ای که شما عزیزان قرار دارید، بسیار موثر است و ان‌شاالله این مهم را برنامه ریزی و دنبال کنید.

 

 

 

کد خبر 1131038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha