برنامه های ۹ دی در کرمان اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اعلام برنامه های روز بصیرت؛ میثاق امت با ولایت گفت:شعار ۹ دی امسال " یوم الله ۹ دی؛ تجلی وحدت ملی، رمز عبور از فتنه" است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم شعاع، دوشنبه(۶ دی) در نشست خبری گفت: ۹ دی یکی از روزهای پرافتخار و ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
 

 



رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: مردم با حضور در صحنه، فتنه ای را که در صدد ضربه به نظام بود را خاموش کردند.
 

 



وی ۹ دی را همچنین از روزهای پیروزی و پرافتخاری دانست که مردم با حضور خود حماسه ای بزرگ آفریدند که در تاریخ اسلامی و جهان ماندگار شد زیرا کار برای رضای خدا بود و مردم به خاطر دین و اهل بیت و امام و شهدا و ولایت به میدان آمدند.

 

 



انجم شعاع ادامه داد: مردم ثابت کردند پای انقلاب و آرمان ها و شهدا هستند و همانطور که در ۸ سال جنگ تحمیلی در برابر همه دنیا مردانه جنگیدند در جنگ نرم هم مقابل دشمنان داخلی و خارجی می ایستند و از هویت نظام و انقلاب دفاع می کنند‌.

 

 



وی اظهار کرد: حاج قاسم هم اگر جهانی شد چون برای رضای خدا و اسلام و مردم و انقلاب کار می کرد و همیشه خود را سرباز ولایت و گوش به فرمان ولی می دانست.

 

 



رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: همه ساله ۹ را گرامی می داریم و برنامه هایی برای بصیرت افزایی برگزار می شود که امسال هم برنامه های زیادی در سطح استان و شهرستان ها انجام می شود.

 

 

 



وی با اشاره به اینکه امسال بیش از یکصد برنامه به همین مناسبت برگزار می شود؛ گفت: در مرکز استان مراسم محوری ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف و سخنرانی آیت الله دُرّی نجف آبادی، امام جمعه اراک است.

 

 



انجم شعاع افزود: یک مراسم هم عصر همان روز در گلزار شهدا در جوار مزار حاج قاسم با سخنرانی آیت برگزار می شود و ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز جمعه  هم مراسمی در مسجد قائم کرمان توسط هیئت شهدای بیت الله و با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

وی از برگزاری همایش؛ طراحی و چاپ پوستر در طرح های مختلف، کرسی های آزاد اندیشی، مراسم ویژه در ۱۵ مسجد، بررسی نقش زنان در ۹ دی در محل گلزار شهدای کرمان، برگزاری دعای کمیل و ندبه در مهدیه مسجد صاحب الزمان با محوریت ۹ دی در ایام سالگرد حاج قاسم، برگزاری مسابقات فرهنگی علمی، برگزاری ویژه برنامه های ۹ دی در فرهنگسرای کوثر و ابوالفضل و جان جهان توسط شهرداری هم خبر داد.

 



انجم شعاع شعار ۹ دی امسال را " یوم الله ۹ دی؛ تجلی وحدت ملی، رمز عبور از فتنه" عنوان کرد.
 

کد خبر 1131088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha