سرمایه گذاری ۱۹ میلیارد تومانی کمیته امداد زنجان در بخش مسکن مددجویی

صفری از سرمایه‌گذاری بیش از ۱۹ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومانی کمیته امداد استان زنجان در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

مدیر کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: تأمین مسکن مناسب برای خانواده‌های عزیز تحت حمایت از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد در حوزه توانمندسازی بوده و با همین رویکرد از ابتدای سال جاری بیش از 19 میلیارد و 560 میلیون تومان از محل منابع این نهاد ، تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و کمک‌های مردمی ،خیران و نیکوکاران در حوزه مسکن هزینه شده است.

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه خدمات مسکن یکی از اقلام و اضلاع توانمندساز خانواده‌های تحت حمایت می‌باشد گفت : تلاش می‌کنیم با نیازسنجی صحیح و به‌موقع و ارائه خدمات هدفمند زمینه ارائه خدمات موردنیاز مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش مسکن باهم افزایی منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی فراهم شود.

 

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 804 قلم خدمت مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ارائه‌شده است، افزود: خدمات ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت در این بخش در قالب ساخت، تکمیل، خرید، تعمیرات کلی و جزئی ، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن و ساخت سرویس بهداشتی در مناطق مختلف این استان بوده است.

 

صفری از سرمایه‌گذاری بیش از 19میلیارد و 560میلیون تومانی کمیته امداد استان زنجان در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد در 9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: از مجموع مبالغ هزینه شده برای ارائه خدمات عمرانی و مسکن به مددجویان تحت حمایت این نهاد  ، بیش از 4 میلیارد و هفتصد وسی میلیون تومان نیز از محل تسهیلات پرداختی صندوق قرض‌الحسنه  امداد ولایت تأمین‌شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت  داشتن مسکن مقاوم و مناسب است، افزود: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده از سوی ریاست کمیته امداد کشور زمینه ساخت مسکن برای مددجویان این نهاد فراهم‌شده است.

 

وی در ادامه بابیان اینکه ساخت مسکن برای مددجویان فقط از طریق اعتبارات امداد اجرایی نمی‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه به علت فرهنگ نوع‌دوستی که در بین مردم استان وجود دارد، کمیته امداد استان از محل کمک‌های خیران و نیکوکاران نیز در ارائه خدمات مسکن به مددجویان بهره‌مند‌می باشد. که در 9 ماهه سال جاری  بیش از 10 میلیارد و 475 میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و نیکوکاران در این بخش هزینه شده است .

کد خبر 1131124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha