فراخوان تولید محتوای مکتوب«تو نویسنده کتاب سردار دلها باش» در همدان

حجت الاسلام نظیری گفت: با هدف ترویج مکتب سردار دلها در بین اقشار مختلف جامعه، فراخوان تولید محتوای مکتوب«تو نویسنده کتاب سردار دلها باش» برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمد هادی نظیری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  باید شاخص های مکتب حاج قاسم را در صحنه های مختلف جامعه کشف و روایت کنیم  و  در فضای جامعه آنچه که از خوبی ها، نیکی ها، حسن خلق  که ما را  به یاد مکتب حاج قاسم می اندازند حکایت و روایت  کنیم.

 

 مدیر کل تبلیغات اسلامی  استان همدان افزود: فراخوان  تولید محتوای مکتوب "تو نویسنده کتاب سردار دلها باش" به منظور پاسداشت مقام والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم و نیز ثبت احساسات و اندیشه مردم نسبت به شخصیت ویژه حاج قاسم و ابعاد زندگی ایشان به همت مرکز تبلیغ نوین اجرایی شده است

 

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم می توانند در دو بخش  بزرگسالان و کودکان  که برای هر بخش طراحی خاصی انجام شده است شرکت کنند در بخش بزرگسالان در سه بخش بازخوانی وصیت نامه حاج قاسم  و ثبت دلنوشته و اندیشه ها و در اخر هم بارگزاری هرگونه فایل چند رسانه ای که بتواند گویای مکتب حاج قاسم و الگوبرداری از شخصیت این شهید باشد را در غالب عکس، ویدیو، پوستر و... بارگزاری کنند.

 

حجت الاسلام نظیری بیان کرد: در بخش کودکان با ورود به لینک مورد نظر میتوانند   نقاشی ، عکس و ویدیو و دل نوشته های خود را با عنوان "خوبی های حاج قاسم" ارسال کنند.

 

وی اظهار داشت: ضمنا برای ماندگاری و ثبت این احساسات و اندیشه های پاک مردمی از مجموعه ی داده های ثبت شده بعد از ویراستاری این داده ها ان شالله تبدیل به کتاب شده و در باغ موزه دفاع مقدس به عنوان یک اثر جمعی رونمایی و نگهداری خواهد شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان  با بیان اینکه در  نهایت به برگزیدگان  هدایایی تقدیم خواهد شد، گفت:  علاقمندان برای شرکت در مسابقه از طریق دو لینک زیر اقدام کنند:

 تو نویسنده کتاب سردار دلها باش...   بزرگسالان  :https://formaloo.com/tabligh_novin   کودکان :https://formaloo.com/tabligh_novin2

کد خبر 1131143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha