۷۶ هزار نفر در رشت دز سوم واکسن را دریافت کردند

امام پناهی با بیان اینکه با شیوع سویه جدید امیکرون توجیهی ندارد که مراکز تجمیعی واکسیناسیون تعطیل باشند گفت: تاکنون در رشت ۷۶ هزار نفر دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،‌ «حمیدرضا امام پناهی» امروز (دوشنبه،۶ دی) در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس امیکرون و ضرورت تزریق واکسن به‌ویژه دز سوم واکسن، توجیهی ندارد که شاهد تعطیلی مراکز تجمیعی واکسیناسیون باشیم.

 

سرپرست فرمانداری رشت و رییس ستاد کرونا شهرستان رشت با بیان اینکه مراکز تجمیعی، مراکز فعال چند شیفته بایستی دوباره بازگشایی شوند تا شاهد ارایه خدمات مطلوب به مردم باشیم گفت: توجه جدی به اجرای قرنطینه هوشمند و انجام بازرسی های مستمر از اصناف علل خصوص تالارها، هایپر مارکت ها و ... در دستور کار نهادهای مرتبط باشد و در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت پروتکل ها به جد با واحد های متخلف برخورد میشود.

 

وی اذعان کرد: تا کنون در شهرستان رشت ۷۶ هزار نفر معادل ۹ درصد جمعیت هدف دز سوم واکسن را تزریق کرده‌اند.‌

 

امام پناهی افزود: طبق آمار جدید تعداد ۷۵۱ هزار و ۵۰۰ نفر معادل ۸۸.۹ درصد جمعیت هدف تزریق دز یک را داشته‌اند و ۸۲.۳ درصد معادل ۶۹۵ هزار و ۵۷۹ نفر دز دوم را دریافت کردند.

 

وی با بیان اینکه سه هزار دانش‌آموز واکسن نزده در شهرستان رشت شناسایی شده‌اند تصریح کرد: این دانش‌آموزان باید اقدام به تزریق واکسن کنند در غیر اینصورت امکان حضور در مدارس برای این افراد فراهم نخواهد شد.

 

سرپرست فرمانداری رشت خاطرنشان کرد: از زمان آغاز اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون توسط شبکه بهداشت شهرستان تا امروز تعداد یک میلیون و ۵۰۰ هزار واکسن در شهرستان تزریق شده است که از این تعداد ۲۰۰ هزار دز واکسن به میهمانان  تزریق شده است.

 

کد خبر 1131157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha