حفظ بصیرت و ولایتمداری مهمترین نیاز انقلاب اسلامی است

آیت الله علما، گفت : حفظ بصیرت و ولایتمداری مهمترین نیاز انقلاب اسلامی است، دشمنان درصدد راه اندازی فتنه ۸۸ در نظام اسلامی بوده بنابراین باید با تبعیت از ولایت فقیه همواره آمادگی مقابله با فتنه گران را داشته باشیم.

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جوانان فلسفه حماسه ۹دی  و اتفاقات رخ داده در آن را نمی دانند، و این همه اصرار و پافشاری مقام معظم رهبری بر ماندگاری حماسه۹ دی و اتفاقات رخ داده در جریان فتنه ۸۸ نشان از اهمیت این حماسه و احساس خطر ایشان دارد.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه افزود:  باید دلایل این اصرار و پافشاری‌ مقام معظم رهبری را تبیین کرده و از این طریق نسل جوان را هشیار کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: در جریان فتنه ۸۸ هیچ کسی همانندمقام معظم رهبری در مقابل فتنه گران بردباری از خود نشان نداد، اگر هدایت گری و روشنگری های ایشان نبود وضعیت بسیار بدتر از آنچه که اتفاق افتاد می‌شد اما وجود با برکت معظم له سبب شد کشورمان از فتنه آن سال سربلند بیرون بیاید.حضور کم نظیر مردم در این رویداد سیاسی و در حمایت از نظام، انقلاب و رهبری عملا حجت را بر فتنه گران و آشوب طلبان تمام کرد تا آن ها حساب کار دستشان آمده و به این حقیقت دست یابند که جایگاهی در میان مردم ندارند.

 

آیت الله علما تصریح  کرد: مردم فهیم کشورمان امروز آگاهتر از هر زمان دیگری که احساس کنند انقلابشان در خطر است بدون آنکه نیاز به یادآوری باشد خود در صحنه دفاع حاضر شده و اجازه نمی دهند دشمنان به اهدافشان دست یابند.

 

 

امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: باید مناسبت ها را قدر بدانیم زیرا این مناسبت ها یوم الله است و ما از برکت این روزها می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.
 

 

وی با تاکید بر اینکه دشمنان مدام در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به نظام ما هستند، گفت: باید در راستای افزایش آگاهی و بصریت جوانان برنامه‌ریزی شود، چراکه تکرار توطئه‌های اینچنینی در سالیان بعد هم گریز ناپذیر است و نسل جوان باید بدانند که در مواقع اینچنینی چه برخوردی داشته باشند.
 

آیت الله علما افزود: انسجام میان مسلمانان تمامی معادلات دشمن را به هم ریخت و نقشه های آنها را نقش برآب کرد.

کد خبر 1131161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha