ایجاد ۱۳۱فرصت شغلی برای مددجویان سوادکوه

عابدی فیروزجایی گفت: ۱۳۱ فرصت شغلی توسط کمیته امداد شهرستان سوادکوه برای مددجویان تحت پوشش این نهادحمایتی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علیرضا عابدی فیروزجایی»، امروز(۶دی) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شهرستان سوادکوه ۲۰۳۵ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: توانمند سازی واژه ای است پرتکرار که به عنوان یک سیاست راهبردی در این نهاد مردمی دنبال می شود.

 

سرپرست کمیته  امداد سوادکوه  با اشاره به اینکه  یکی از برنامه های اصلی  توانمند سازی  در این نهاد ایجاد فرصت شغلی از طریق پرداخت تسهیلات خرد و زود بازده با استفاده  ظرفیت راهبران شغلی در راستای پایدار سازی اشتغال است، گفت: امداد با ارائه تسهیلات اشتغال در صدد تحقق این ماموریت است.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه های پایدار سازی اشتغال آموزش های مقدماتی و مهارت آموزی متقاضیان طرح های اشتغال و ارائه گواهی مهارت با هماهنگی سازمان فنی و حرفه ای و دستگاه های مرتبط است. 

 

عابدی فیروزجایی در خصوص برنامه های اشتغال سال آتی در این شهرستان گفت: مقرر شد با تشکیل کار گروه اشتغال و همکاری و تعامل اداره کار، فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، اداره صمت و گردشگری با بررسی ظرفیت های شهرستان برنامه ریزی شود.

 

وی ادامه داد: تا کنون به ۱۳۱ نفر در بخش های دامداری، زنبور داری، خدماتی و گردشگری به مبلغ ۶ میلیاردو ۳۰۰  میلیون تومان از طریق بانکهای عامل شهرستان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شد که  بخشی از این اعتبارات در راستای  تعامل فی مابین کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه شهرستان به بسیجیان واجد شرایط دریافت این تسهیلات پرداخت شده است.

 

کد خبر 1131165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha