اهمیت و ارزش نهم دی به مثابه ۲۲ بهمن است

امام جمعه شیروان گفت: ۹ دی یکی از ایام الله های انقلاب اسلامی است و ارزش آن به اندازه ۲۲ بهمن می باشد و نباید این روز و گرامیداشت به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «حجت الاسلام حسین تکمیلی» روز دوشنبه 6 دی ماه در جلسه شورای اداری شیروان با محوریت برنامه های گرامیداشت روز جهانی مقاومت و روز بصیرت اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یک آرزو در گوشه دل آزادگان بوده و زمینه ساز حکومت جهانی است، دهه بصیرت امسال همزمان با اولین سالگرد ارتحال  عمار انقلاب آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ایام فاطمیه و گرامیداشت 9 دی است که باید آن را گرامی دانست.

 

امام جمعه شیروان افزود: انتظار می رود ادارات بر سردرب خود یک نشان، نماد و پرده ای جهت محکوم کردن فتنه و بزرگداشت 9 دی نصب کنند.

 

فرماندار شیروان گفت: همه برنامه های 9 دی باید در سطح شهرستان عملیاتی شود، در سال 88 فتنه ای رخ داد که چندین ماه کشور را دچار اغتشاشاتی کرد و اصل و بنیان نظام را هدف قرار گرفته بود.

 

«علی ذوالفقاری» فرماندار شیروان هم اظهار کرد: فتنه 88 فتنه ای غبارآلود بود، دشمن نقشه های شومی داشت و ارزش های نظام را نشانه گرفته بود که با بصیرت و حضور میلیونی مردم و رهبری مقام عظمای ولایت توطئه های دشمنان برملاء و نقش برآب شد و انقلاب جدیدی رخ داد.

 

وی خواستار نشست بصیرتی دانشگاه برای دانشجویان، برگزاری مسابقه فرهنگی با محتوای دهه بصیرت، تولید و نشر محتوای مطلوب توسط دانشگاه و آموزش و پرورش، استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای محتوای دهه بصیرت، غبارروبی گلزار شهدا و پوشش برنامه ها توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه شد.

 

 

 

کد خبر 1131185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha