حماسه ۹دی  برخاسته از بصیرت بود

حیدری گفت: حماسه ۹دی مثل سایر حماسه‌های انقلاب اسلامی برخاسته از بصیرت بود.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانساه گفت: باید از دو مناسبت شاخص ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی که تبدیل به نماد عزت، اقتدار، استقلال و بصیرت شدند برای بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم استفاده کنیم زیرا دشمنان تلاش دارند با انواع توطئه و فتنه برای حضور کمرنگ مردم در مناسبت‌های ملی، پایه‌های انقلاب را متزلزل کنند.

 

فرماندار صحنه افزود: با وجود توطئه‌های استکبار جهانی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی باحضور پرشور، هوشیارانه و متقدرانه خود درصحنه نشان می‌دهند که همچنان پشتیبان انقلاب و آرمان‌های آن هستند.

 

وی خاطر نشان کرد:جوانان  کشور باید با توجه به حوادث ۹ دی ۸۸  با آگاهی، بصیرت و هوشیاری توطئه های دشمنان را شناسایی و آنها را خنثی نمایند.

 

حیدری تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، ۹دی در حمایت از رهبری و ارزش های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و این روز مهم هرگز فراموش نخواهد شد و ما باید به یاد داشته باشیم نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در این رویداد بسیار مهم است که با قاطعیت جلو زیاده خواهان و فتنه گران ایستادند.

 

فرماندار شهرستان صحنه گفت: همه اقشار مردم ایران اسلامی برای حفظ و سربلندی این نظام اسلامی وحدت دارند و با اخوت و برادری و همبستگی و انسجام ملی برای تحقق اهداف والای اسلامی و انقلابی می کوشند.

کد خبر 1131195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha