ضرورت همگرایی نهادهای فرهنگی  برای اجرای طرح هایی در سطح ملی

بهبودی با تأکید بر همگرایی نهادهای فرهنگی در استان برای اجرای طرح هایی در سطح ملی گفت: اعتقاد دارم؛ باید همگرایی لازم بین این دستگاه‌ها با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «داود بهبودی» امروز در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: اثرات غیرمستقیم برنامه‌های فرهنگی و هنری که به صورت ملی در استان برگزار می‌شود، به مراتب بیشتر و جذاب‌تر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر همگرایی نهادهای فرهنگی در استان برای اجرای طرح هایی در سطح ملی افزود: اعتقاد دارم؛ باید همگرایی لازم بین این دستگاه‌ها با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت بگیرد.

وی با اشاره به تخصیص های صورت گرفته در زمینه فرهنگ و هنر استان ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با وجود تمامی محدودیت‌ها در کنار اهالی فرهنگ و هنر استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

بهبودی با تأکید بر بهبود وضعیت فرهنگی جامعه در جهت توسعه همه جانبه کشور خاطرنشان کرد: همه مشکلات و مسائل جامعه مربوط به اقتصاد نیست و در کنار ضعف اقتصادی، ضعف فرهنگی و در کنار آسیب‌های اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی هم وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی افزود: اجرای درست هر برنامه فرهنگی هنری در سطح ملی باعث پویایی شهر و محیط از نظر اقتصادی و فرهنگی می‌شود و از منظر اقتصادی اگر بتوانیم با استفاده از فرهنگ، امید و نشاط بیافرینیم در واقع موجبات توسعه را فراهم کرده‌ایم.

کد خبر 1131228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha