کسب ۱۷ هزار امتیاز توسط کانون امام حسن مجتبی(ع) در سومین رویداد ملی فهما

رحیمی رومه گفت: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان در سومین رویداد ملی فهما با کسب ۱۷ هزار امتیاز، در سطح خراسان جنوبی حائز رتبه سوم شده است.

«ابراهیم رحیمی رومه» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان در سومین رویداد ملی فهما از بین 12 رواق، امتیاز کامل رواق های نمایش، نور، کتاب و همدلی را کسب کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان با بیان اینکه این کانون 17 هزار امتیاز را در سومین رویداد ملی فهما کسب کرده است، افزود: بیشترین امتیاز در شبستان فرهنگ با 6 هزار و 870 امتیاز بوده است.

 

رحیمی رومه ادامه داد: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان در شبستان هنر چهار هزار و ۷۲۵ امتیاز و در شبستان نوآوری ۲ هزار و ۲۰۰ امیتاز را کسب کرده است.

 

وی با بیان اینکه در رواق نمایش، نمایشی تحت عنوان «شب سوئیت» توسط اعضا اجرا شده است که امتیاز کامل را کسب کرده ایم، گفت: در راق قلم نیز آثار ادبی و نویسندگی ثبت و یک هزار و 150 امتیاز از یک هزار و 400 امتیاز را کسب کرده ایم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان ادامه داد: بیشترین فعالیت کانون در شبستان فرهنگ و رواق نور، کتاب، همدلی، رسانه و دانش است که در رواق نور یکی از رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما امیتاز کامل را داریم.

 

رحیمی رومه گفت: تاکنون پنج مسابقه کتاب برگزار شده که در این مسابقات 30 نفر شرکت کرده اند.

 

وی با بیان اینکه در رواق دانش یک هزار و 350 امتیاز توسط کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان کسب شده است، افزود: در طرح ملی مسجد و مدرسه، ثبت کلاس های آموزشی  را انجام و در رواق رسانه نیز 210 خبر ثبت شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان با بیان اینکه در رواق همدلی نیز 30 بازدید سه شنبه های تکریم را ثبت کرده ایم، گفت: در رواق کارآفرینی و فناورزی نیز این کانون صاحب امتیاز خوبی است.

 

رحیمی رومه گفت: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان دارای 500 عضو است که حدود 40 نفر عضو جدید هستند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان در سومین رویداد ملی فهما با کسب 17 هزار امتیاز، در سطح خراسان جنوبی حائز رتبه سوم شده است.

کد خبر 1131243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha