دخالت آرایشگاه ها در امور پزشکی تخلف است

حجت الاسلام حیدری گفت: آرایشگران نباید در امور پزشکی دخالت کرده و وارد شوند و ما در اجرای قانون کوتاه نمی آییم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «محمد حیدری» در همایش بانوی آراسته که امروز (دوشنبه ۶ دی) در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: ما می گوییم سبک زندگی ما باید اسلامی باشد و چارچوب ها را رعایت کنیم و آرایشگران هم باید قوانین و مقرراتی که در این حوزه وجود دارد را رعایت کنند ولی برای این امر باید نکته مهمی مورد توجه قرار گیرد و آن ایمان است.

 

رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین اضافه کرد: اگر ایمان نداشته باشیم، نمی توانیم تفکر بسیجی، بصیرت سیاسی و اجتماعی و سبک زندگی اسلامی داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: ایمان درجات مختلفی دارد که همه باید دنبال این باشیم که ایمان داشته باشم و ایمان به خداوند متعال سبب می شود تا محدودیت هایی که برای انسان وجود دارد را بپذیریم.

 

حجت الاسلام حیدری توضیح داد: متأسفانه پرونده هایی در دادگستری داریم که علت آن خیانت چه از طرف مرد و چه زن است که موجب می شود طلاق رخ داده و در ۲۰ سال اخیر فرزندان طلاق بسیار زیاد شده اند.

 

وی گفت: باید به اصل خود که مسلمان هستیم مراجعت کنیم و نخستین شاخصه فرد مسلمان ایمان است و در ایام فاطمیه قرار داریم و حضرت زهرا (س) در زندگی فردی و اجتماعی بهترین الگو برای همه ما هستند.

 

رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین با اشاره به ضرورت رعایت قوانین توسط آرایشگران یادآور شد: فعالیت در این حرفه نیازمند دریافت مجوز است و باید مجوز فعالیت داشته باشید کار دیگر شما زیباآفرینی است به شرط آنکه حدود آن رعایت شود و اعتدال مورد توجه قرار گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: نکته دیگر اینکه آرایشگران نباید در امور پزشکی دخالت کرده و وارد شوند و ما مواردی داشتیم که منجر به صدمه دیدن فرد مراجعه کننده به آرایشگر شده و در نتیجه آرایشگر مجبور به پرداخت دیده شده است و ما در اجرای قانون کوتاه نمی آییم.

 

حجت الاسلام حیدری یادآور شد: همچنین فروش لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از جمله مواردی است که خلاف قانون است.

 

کد خبر 1131319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha