استاندار کرمان در پیامی درگذشت مادر شهیدان کمالی راینی را تسلیت گفت

استاندار کرمان در پیام تسلیت درگذشت مادر شهیدان کمالی راینی آورده است: بدون تردید صبوری و استقامت مادران شهداء، نظام مقدس جمهوری اسلامی را عزت بخشید و باعث استقلال و آرامش این نظام مقدس شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، استاندار کرمان در پیامی درگذشت مادر شهیدان کمالی راینی را تسلیت گفت.

 

 

 

متن پیام به شرح زیر است:

 


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ


«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»


نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون فداکاری و رشادت شهدا و ایثارگران و خانواده های معزز آنان است؛ تکریم خانواده های شهدا و ایثارگر سرمایه ای برای نظام است که انگیزه دفاع ملی را در نسل های آینده تقویت می کند.

 

 


بدون تردید صبوری و استقامت مادران شهداء، نظام مقدس جمهوری اسلامی را عزت بخشید و باعث استقلال و آرامش این نظام مقدس شد.

 

 


با تسلیم در برابر مشیت الهی، درگذشت بانو «حاجیه خانم فاطمه رضاپور» مادر شهیدان والامقام « احمد و‌ محمود کمالی راینی» از دلاوران عرصه دفاع مقدس، پس از سال‌ها صبر و بردباری در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها) را به خانواده محترم شهیدان کمالی راینی و مردم متدین و شهید پرور استان کرمان تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن فقیده صالحه، رحمت واسعه الهی، علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. 

 

 


امید است به فضل و کرم الهی روح بلند مادرانه آن مرحومه در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم جوار گردد.

 

 

کد خبر 1131365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha