موثرترین حمایت از خانواده زندانی مساعدت به زندانی است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان عنوان کرد: مهمترین کمک به زندانی حمایت از خانواده زندانی است و موثرترین حمایت از خانواده زندانی مساعدت به زندانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در جلسه هئیت مدیره انجمن حمایت زندانیان سنندج با اشاره به رسالت حمایتی انجمن حمایت زندانیان عنوان کرد: موثرترین مساعدت به زندانی کمک و حمایت از خانواده زندانی است چرا که خانواده زندانی در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی است.

 

 

وی با اشاره به اقدامات موثر اصلاحی و بازپروری به زندانیان از جمله کمکهای شخصیتی، رفتاری، آموزشی و مهارت‌آموزی در زندان‌ها تصریح کرد: مهمترین کمک به زندانی حمایت از خانواده زندانی است و موثرترین حمایت از خانواده زندانی مساعدت به زندانی است.

 

 

جباری تصریح کرد: تمامی سیاست‌ها و برنامه انجمن حمایت زندانیان حول محور این تسلسل و باطل کردن این دور تسلسل می‌شود.

 

 

توزیع 960 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان

 

 

مراد فتحی مدیرکل زندان‌های کردستان نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه عنوان کرد: در شب یلدای سال جاری با همراهی خیرین ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام «ره» و مساعدت انجمن‌های حمایت استان تعداد 960 بسته معیشتی در بین خانواده زندانیان توزیع شد.

 

 

وی افزود: میانگین هر بسته معیشتی به ارزش 500 هزار تومان بوده که اقدامی بسیار ارزشمندی در سطح کشور به شمار می‌رود.

 

 

فتحی ادامه داد: اتفاق فرخنده دیگری که همزمان با شب یلدا افتاد، آزادی 20 زندانی محکوم مالی با مشارکت اداره‌کل راهداری وحمل و نقل با همراهی ستاد دیه استان بود.

 

 

وی از تمامی خیرین استان و همراهی مسئولین در حمایت از خانواده زندانیان و مساعدت به زندانیان بی بضاعت ومعسر همواره همراه این اداره کل و ستاد مردمی دیه و انجمن حمایت زندانیان هستند، قدردانی کرد.

 

 

در پایان راهکارهای کاربردی برای توسعه برنامه‌های درآمدزایی انجمن با هدف تحقق اهداف حمایتی و مراقبتی از خانواده زندانیان بررسی شد.

کد خبر 1131392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha