شرکت های مستقر در خرمشهر به مسئولیت های اجتماعی خود در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی عمل ‌کنند

عمیدزاده از دستگاه های مستقر در خرمشهر خواست به مسئولیت های اجتماعی خود در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی عمل کنند و گفت: تمامی مراکز واکسیناسیون در شهرستان آمادگی لازم برای تزریق واکسن کرونا را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «نادر عمیدزاده» عصر امروز (دوشنبه ۶ دی) در نشست ستاد مقابله با کرونا که در سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه خرمشهر برگزار شد اظهار کرد: شرکت های مستقر در شهرستان به مسئولیت های اجتماعی خود در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی عمل و همکاری لازم را در این زمینه انجام دهند.

 

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر بر لزوم آمادگی کامل مراکز بهداشتی برای مقابله با سویه جدید کرونا اُمیکرون تاکید کرد و افزود: تیم‌های بهداشتی می بایست نظارت‌ها و رصد کامل را در این خصوص داشته باشند؛ اکنون جهش جدید ویروس به نام امیکرون را در کشور شاهد هستیم که این نوع بیماری سرایت بالایی دارد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان خرمشهر منطقه ای مرزی است اضافه کرد: در حال حاضر مرز شلمچه بسته است و شهروندان عراقی که دارای مجوزهای هفتگانه هستند می‌توانند از مرز شلمچه وارد ایران شوند که از آنها تست‌ PCR هم گرفته می شود.

 

عمید زاده به نیازمندی های طرح شهید سلیمانی برای ادامه روند واکسیناسیون نیز اشاره کرد و ادامه داد: شرکت های الکل سازی، نفت و گاز اروندان، فولاد کاوه و اداره بندر می بایست نسبت به اختصاص سهمیه الکل، ماسک سه لایه و خودرو همکاری و اقدام لازم را صورت دهند.

 

وی تصریح کرد: تمامی مراکز واکسیناسیون در شهرستان آمادگی لازم برای تزریق واکسن کرونا را دارند و همشهریان می‌توانند با مراجه به پایگاه های تزریق واکسن و یا مراکز بهداشت شهرستان واکسن دریافت کنند.

 

کد خبر 1131395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha