حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از خانه کوچک «فردای روشن» در دهدشت

مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد از خانه کوچک « فردای روشن»، مرکز نگهداری معلولین ذهنی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد طی یک دیدار صمیمی از خانه  کوچک « فردای روشن»، مرکز نگهداری معلولین ذهنی بازدید کردند.

مسئولین خانه کوچک در این بازدید توضیحاتی در خصوص رسالت این خانه به طور مختصر ارائه کردند و حداکثر ظرفیت نگهداری معلولین در خانه کوچک را ۱۰ نفر عنوان که به صورت شبانه روزی نگهداری می شوند.

از جمله خدمات مهمی که در این خانه ارائه می شود، خدمات آموزشی، بهداشتی و توانبخشی است.

هدف نهایی این خانه، کمک به استقلال نسبی فرزندان در بلند مدت است، عمده حمایت هایی که از این مرکز صورت می گیرد، مردمی است.

مسئول فنی این خانه، مطلوب بودن کیفیت خدمات را مدیون حمایت های مردم و نهادهای مردمی دانست و از حضور مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تشکر کرد.

«ابوذر صنائی» که به نمایندگی از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید حضور داشت، تاسیس تنها خانه کوچک در شهر دهدشت را تحسین برانگیز دانست و آن را یک تحول و کمک بزرگ به خانواده ها ی مخاطب عنوان کرد.

صنایی در این دیدار به طور مفصل با خدمات خانه کوچک آشنا شد و با اهدای هدایایی به این خانهف از معلولین ساکن حمایت به عمل آورد.

 

خانه کوچک «فردای روشن» تحت نظارت سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حمایت مردم در شهر دهدشت مشغول به فعالیت است.

 
 

 

 

 

 
 
 
کد خبر 1131455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha