مبارزات علامه مصباح یزدی در مقابله با انحرافات دینی، مبتنی بر خردورزی بود

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم گفت: آیت الله مصباح یزدی در مبارزه با انحرافات دینی، روش برهانی و استدلالی داشت که مبتنی بر خردورزی و استقلال بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «حجت الاسلام محمد جعفری» دوشنبه شب (6 دی ماه) در مراسم شهرستانی به مناسبت دهه بصیرت، ایام فاطمیه و اولین سالگرد ارتحال عمار انقلاب علامه مصباح یزدی در مصلی امام خامنه ای شیروان اظهارکرد: بیان ایشان بر اساس منطق و حکمت بوده و اگر مبارزه ای با انحرافات فکری صورت گرفته، لسان گویا و قاطعی داشتند و شمشیر بُران اسلام در برابر کفر بودند و بیان نافذ و سریعی داشتند که مقبول عده ای نمی افتاد.

 

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم خاطرنشان کرد: علامه مصباح یزدی در برابر جهاد علمی دفاع کرد و با صراحت جواب داد و طی 60 سال بدون اینکه لحظه ای تردید کند در دفاع از دیانت تلاش کرد و تنها کسی بود که در برابر شبهات با صدای رسا، منطق صحیح سخنرانی کرد و پاسخ داد.

 

حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: با مرور بر تعابیر رهبر معظم انقلاب، وی عالمی ربانی، فقیهی بصیر، متفکری برجسته، دارای زبانی گویا در اظهار حق، تولیدگر اندیشه دینی، تربیت کننده شاگردان ممتاز و سالک طریق معرفت دینی بوده است.

 

وی تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی و آیت االه مصباح یزدی دو شخصیتی بودند که در دفاع از دین و دیانت از حضرت مادر الگو گرفتند و از ولایت امیر المومنین دفاع کردند که سردار سلیمانی جبهه مقاومت را شکل داد و برای جهان اسلام در برابر زیاده خواهی استکبار و دشمنان انقلاب و اسلام ایستاد که جبهه مقاومت برای ما افتخار است و جلوی زیاده خواهی های بسیاری از دشمنان را گرفته است.

 

 

 

کد خبر 1131469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha