فضاسازی مساجد زنجان در آستانه دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار سلیمانی

کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، با فضاسازی مساجد، به استقبال دهه بصیرت و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار سلیمانی می روند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار سلیمانی و دهه بصیرت بچه های مسجدی با سیاه پوش کردن مسجد و نصب بنرهایی با عکس سردار سلیمانی به استقبال این ایام می روند.

 

در همین راستا ویژه برنامه هایی عزاداری و سخنرانی در برخی از مساجد زنجان پیش بینی شده است همچنین نشست های بصیرتی در خصوص حماسه 9 دی برای این روزها اجرا خواهد شد.

 

برگزاری مسابقات کتابخوانی و نقاشی با موضوع سردار سلیمانی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان است.

 

فضاسازی محوطه بیرونی مسجد به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت ۹ دی و اجرای برنامه سخنرانی و بصیرت افزایی نیز در این ایام پیش بینی می شود.

 

در حسینیه اعظم زنجان نیز مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی به صورت منسجم و با سخنرانی حجت‌الاسلام رضایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه کشورروز پنجشنبه 9 دی برگزار می شود.

 

شب شعر میراث سلیمانی به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شنبه 11 دی ساعت 18 در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1131523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha