نماینده مردم ارومیه از توضیحات  وزیر کار قانع شد

نماینده مردم ارومیه در مجلس از توضیحات وزیر کار در مورد اشتغال جوانان و افراد تحصیلکرده قانع شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی شبستان، در ادامه جلسه علنی امروز سه شنبه (۷دی)مجلس شورای اسلامی سوال سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه  در مجلس از وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در رابطه با علت عدم رسیدگی به موضوع اشتغال جوانان و افراد تحصیل کرده  مطرح شد که پس از توضیحات وزیر تعاون ،نماینده سوال کننده اعلام کرد از توضیحات به صورت مشروط قانع شده است.

 

 محمدباقر قالیباف،رئیس مجلس شورای اسلامی در این رابطه گفت: بحث مربوط به اشتغال از اولویت های جدی و اول کشور است در چند سال گذشته این مشکل و عقب ماندگی وجود داشت. جناب وزیر توضیح داد و شاهد هستیم در دوره کوتاه دولت جدید دو نوبت شورای عالی اقتصادی با مسئولیت رئیس جمهور تشکیل شده است. وزیر هم این مسئولیت را قبول کرده و هم در زمان رای اعتماد و هم در صحبت هایی که داشت تلاششان این است. به نظر من 5 تا 6 ماه زمان وجود داشته باشد و فرصت دهیم، حتما این دولت اشتغالزایی را پیش خواهد برد. اگر اجازه می دهید این فرصت را بدهیم که در راستای اشتغالزایی تلاش کنند.

 

ذاکر اظهار داشت: اگر این فرصت منتج به نتیجه بشود و گره جوانان به خصوص جوانان آذربایجان غربی را باز کند، فرصت می دهیم.

 

رئیس مجلس گفت:‌ جناب عبدالملکی دغدغه دارد و تلاش می کند، در فرصت مناسب در روزهای سه شنبه که روز نظارت است حتما قول وزیر را پیگیری می کنیم.

کد خبر 1131552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha