برگزاری ۱۶ نمایشگاه ویژه بصیرت و مقاومت در بقاع متبرکه کرمانشاه

حجت الاسلام میرزایی، گفت: بمناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت ۱۶ نمایشگاه ویژه بصیرت و مقاومت در بقاع متبرکه با محتوای معرفی اقدامات سردار سلیمانی برگزار می شود .

حجت الاسلام مجید میرزایی باشاره به برنامه های دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره ای بود که در دل همه ایرانیان جای داشت که جان و مال و زندگی خود را وقف مردم نموده بود .

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: شهید سلیمانی یک قهرمان ملی بود و مردم ایران خصوصیات و ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی را در ایشان پیداکرده بودند و تمام ملت این شهید را دوست دارند. 

 

وی خاطر نشان کرد: در ایام شهادت و بزرگداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برنامه های مختلفی با رعایت پروتکل های بهداشتی  در بقاع متبرکه و امامزادگان استان اجرا خواهد شد.

 

حجت الاسلام میرزایی  تصریح کرد:برگزاری ویژه برنامه شب شهادت و شام شهادت سردار سلیمانی با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) ، برگزاری مسابقه کتابخوانی از زندگی نامه خود نوشته سردار به نام (( از چیزی نمی ترسیدم ))در سطح بقاع و اماکن متبرکه ، برپایی۱۵ ایستگاه سلامت ،  ویزیت و داروی رایگان در تمامی بقاع شاخص ومناطق محروم استان ، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدای مدافع حرم ، برگزاری مسابقه پیامکی و اجرای برنامه های بصیرتی جهت همکاران و خانواده های آنان از مهمترین برنامه های اوقاف در این ایام است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود

کد خبر 1131568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha