اهتمام آموزش و پرورش بر تربیت نسل حافظ انقلاب و نظام است

علی بیکی از غبارروبی مزار شهدا در بهشهر همزمان با هفته سوادآموزی در بهشهر خبر داد و گفت: شهدا زندگان و جاودانان همیشگی زندگی ما هستند که حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و بر تربیت نسل انقلاب اهتمام داریم.

«صادق علی بیکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته سوادآموزی آیین غبارروبی مزار شهدا با حضور فرهنگیان شهرستان بهشهر اجرایی شد تا همچنان در برنامه ها و کارهای خود به شهدا و آثار با برکتی که از خون شهدا در جامعه باقی مانده است؛ توجه شود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر، شهادت را بزرگترین درجه و رتبه ای دانست که خداوند به برخی از بندگان خاص خود عطا کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از سرمایه های معنوی انقلاب و ملت ما هستند که پاسداشت نام و یادشان و اشاعه فرهنگ ایثار و پایداری این بزرگواران از مهمترین وظایف ماست.

 

علی بیکی از غبارروبی مزار شهدا در بهشهر همزمان با هفته سوادآموزی در بهشهر خبر داد و گفت: شهدا زندگان و جاودانان همیشگی زندگی ما هستند که حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و تکریم آنان در هر شرایطی از وظایف مهم ماست.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر افزود: خدمت به خانواده شهدا و فرهنگ شهید و شهادت وظیفه سنگینی است که برعهده داریم و باید در این راستا با تمام توان در ادامه راه شهدا و ایثارگران در میدان عمل وارد شده و حافظ ارزش های انقلاب و نظام باشیم.

 

وی یادآور شد: آموزش و پرورش همچون همیشه در کنار تعلیم، تعلم و تربیت را در دستور کار خود دارد و تلاش دارد تا در تربیت نسل هایی که حافظ ارزش های انقلاب و نظام باشند؛ اهتمام ویژه داشته باشد و دانش آموزانی نخبه و کارآمد در تعلیم و تربیت تحویل جامعه دهد.

کد خبر 1131664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha