شعار ساختارشکنانه فتنه دشمنان بود / چرا مردم آمریکا شعار «نه آسیا، نه آفریقا، جانم فدای آمریکا» سر نمی دهند

قاسمیان گفت:مگر دولت آمریکا در کشورهای مختلف با دسیسه‌های مختلف هزینه مالیات مردم آمریکا را خرج نمی‌کنند ولی مردم آمریکا شعار «نه آسیا، نه آفریقا، جانم فدای آمریکا» سر نمی دهند بلکه می دانند که حیات آمریکا به کشور گشایی و ایجاد نظام های تحت سلطه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «رضا قاسمیان» امروز (7 دی ماه) در آئین بزرگداشت یادبود شهید «حسن ایرلو» سفیر سابق جمهوری اسلامی در یمن در مهدیه اردبیل گفت: قیام ملت ایران برای انقلاب در برابر ظلم و جاهلیت و این حرکت در خاورمیانه که مستعمره کشورهای استکباری بود موجب دشمنی و تهدید شد و امروز شاهد همه هجمه علیه ایران از سوی شیطان بزرگ هستیم و تلاش می کنند که با حیله های مختلف هزینه های زیادی را به ملت ایران تحمیل کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: معادله ایمان و شهادت را هنوز هم که این همه سال از دوران دفاع مقدس گذشته نتوانسته درک و حل کنند زیر ملت ایران با تکیه این اصل معنوی توانستند در دوران جنگ تحمیلی در برابر متجاورزان ایستادگی کنند و امروز آنها با محاصره های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تلاش می کنند این جغرافیای عظیم را تحت سلطه قرار دهند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: در آستانه سالگرد گرامیداشت 9 دی هستیم فتنه عظیمی که دشمنان با شعارهای ساختار شکنانه برای سرنگونی انقلاب تدارک دیدند اما با بصیرت مردم این فتنه سرکوب شد.

 

قاسمیان افزود: برخی از عناصر فریب خورده داخلی شعارهای «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» و یا «سوریه را رها کن فکری به حال ما کن» سر می دادند اما مگر دولت آمریکا در کشورهای آسیایی و آفریقا با دسیسه های مختلف هزینه های مالیات مردم آمریکا را در آنجا خرج نمی کنند ولی مردم آمریکا «نه آسیا، نه آفریقا، جانم فدای آمریکا» سر نمی دهند بلکه می دانند که حیات آمریکا به کشور گشایی ها و ایجاد نظام های تحت سلطه است.

 

وی تاکید کرد: حمایت جمهوری اسلامی از کشورهای لبنان، سوریه، فلسطین و یمن در راستای اصل مقابله با استکبار و استعمار هست و همین حمایت ها زمینه ایجاد هجمه توسط دشمنان و برخی از عناصر فریب خورده داخلی است.

 

قاسمیان یادآور شد: امنیت کشور باید در خارج از مردهای تامین شود تا شاهد محیط آرام در ایران باشیم اگر غیر از این بود امروز ایران اسلامی را به آتش کشیده بودند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد: ما منطق شهادت را صادر کردیم و کشورهای لبنان، فلسطین، سوریه و یمن با اتکا به این ابزار ایمان توانسته اند در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

کد خبر 1131711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha