معرفت شناسی مهمترین چالش کشور/ وحدت ملی عنصر اصلی برای مقابله با دشمنان است

حجت الاسلام حاجتی گفت: مهمترین چالش پیشروی کشور در ابعاد مختلف توسعه معرفت شناسی است که مقام معظم رهبری بارها به ان اشاره داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی» امروز (سه شنبه 7 دی) در آیین گرامیداشت 9 دی که در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: مهمترین چالش پیشروی کشور در ابعاد مختلف توسعه معرفت شناسی است که مقام معظم رهبری بارها به ان اشاره داشته است.

 

 استاد حوزه های علمیه خوزستان افزود: امروزه باید به این درک برسیم که حقایق موجود در جهان را مطالعه و بررسی کنیم، اینکه باید در ذهن ها باشد که حتی اگر ما در جانب حق باشیم اما بصیرت کافی نداشته باشیم جریان تحریف حقایق را جابه جا خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه دلیل همه شکست ها در مواضع مختلف عدم معرفت شناسی است اضافه کرد: این موضوع باید به وضوح تبین شود که دلیل این همه تحریم ها چیست، چرا تمدن نوپای غربی که سابقه ای 500 ساله دارد با همه توان خود برای بلعیدن جهان در حرکت است.

 

حجت الاسلام حاجتی با تاکید بر اینکه نیروهای نفوذی دشمن برای با اهداف جهانی و تخریب جهان در حال اقدام هستند عنوان کرد: بی شک اقتدار مهمترین دافعه دشمنان است، باید این موضوع مشخص شود که اقتدار ما مهمترین صلاحی است که دشمن را به خاک می کشاند.

 

وی تصریح کرد: تمامیت ارضی جمهوری اسلامی را در هشت دفاع مقدس تنها دین حفظ کرد، ملی گرایی تر از مذهبی ها مشاهده نشده است، زیرا این جوانان از جان خود برای حفظ ایران مضایقه نکردند، آنهایی که با روش های مختلف دم از ملی گراییی می زنند در حال جریان سازی برای دشمنان هستند.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اینکه  وحدت ملی مهمترین عنصر برای مقابله با دشمنان است یاد آور شد: دشمن منتظر است تا وحدت ملی را مخدوش کند، آن زمان با استفاده از فتنه های مختلف کشور را به نابودی می کشاند.

 

کد خبر 1131761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha