نهضت مقاومت مانع نفوذ دشمنان در منطقه می‌شود

خلیلیان مقاومت را مهمترین مانع برای نفوذ دشمنان در سطح منطقه دانست و گفت: دیدگاه دشمن بر این است که می توانند با ترور رهبران نهضت مقاومت این جریان را از حرکت باز دارند اما نمی دانند که انقلاب اسلامی و جریان مقاومت در عمق مردم ریشه پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (سه‌شنبه 7 دی) در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی که امروز در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: از آغاز حرکت انقلاب اسلامی کشور با فتنه های بسیاری مواجه شد که خوشبختانه با سربلندی از این فتنه ها خارج شد.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه دشمن از داخل و خارج طرح هایی برای نفوذ در کشور داشت افزود:, ایران در سال 90 به مرحله ای از رشد رسید که دیگر دشمن توانایی مقابله با آن را نداشت بنابراین نقشه تحریم های حداکثری را علیه کشور طراحی و اجرا کرد.

 

وی با اشاره به اینکه رزمندگان انقلاب اسلامی در جلوگیری از نقوذ نیروهای نیابتی دشمنان در خاک کشور نقش بسیار مهمی را ایفا کردند ادامه داد: رزمندگان اسلام و در راس آنها شهید سلیمانی توانستند از نفوذ دشمنان به کشور جلوگیری کرده و جریان سازی های دشمن را در داخل و خارج از کشور خنثی کنند.

 

خلیلیان تصریح کرد: مقاومت مهمترین و بزرگترین مانع برای نفوذ دشمنان در سطح منطقه است؛ دیدگاه دشمن بر این است که می توانند با ترور رهبران نهضت مقاومت این جریان را از حرکت باز دارند اما نمی دانند که انقلاب اسلامی و جریان مقاومت در عمق مردم ریشه پیدا کرده است.

 

کد خبر 1131763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha