دادگستری فارس با اجرای سریع قانون اعتماد مردم را جلب کرده است

حجت الاسلام موسوی گفت: با تکریم ارباب رجوع، شاهد رضایتمندی مردم به دستگاه قضائی در تمام سطوح خواهیم بود و دادگستری فارس با اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضائی، اعتماد مردم را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (سه شنبه 7 دی) در بیست و هشتمین دیدار مردمی خود که ساختمان مرکزی دادگستری فارس برگزار شد، گفت: ارائه خدمت خالصانه به مردم، سرلوحه مسئولان دستگاه قضایی استان قرار گرفته است.

رئیس كل دادگستری فارس ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی افزود: تکریم و احترام ارباب رجوع از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و طبق بیانات ایشان، خدمت به مردم و جلب محبت و اعتماد آنها، وظیفه اساسی مسئولان و کارگزاران نظام در دستگاه های مختلف کشور است.

وی اضافه کرد: با تکریم ارباب رجوع، شاهد رضایتمندی مردم به دستگاه قضائی در تمام سطوح خواهیم بود و دادگستری فارس با اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضائی، اعتماد مردم را افزایش داده است.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: دادگستری فارس با هدف اجرای سیاست های کلان قوه قضائیه و تکریم ارباب رجوع، برگزاری دیدارهای مردمی منظم و هفتگی را در دستور کار خود قرار داده است که نقش موثری در شناخت نقاط ضعف خدمت رسانی نیز دارد.

وی ادامه داد: در دادگستری مرکز استان، مجتمع های قضایی شیراز و تمامی حوزه های قضایی فارس، همیشه در اتاق ها به روی مردم باز است و حسن خلق و تعامل مناسب با ارباب رجوع، مفسده های احتمالی ناشی از عدم دسترسی به مسئولان را نیز کاهش می دهد.

خاطر نشان می شود، ملاقات های عمومی رئیس کل دادگستری استان فارس روزهای سه شنبه هر هفته در محل ساختمان مرکزی دادگستری استان برگزار می شود و در دیدار مردمی این هفته رئیس کل دادگستری استان فارس و مسئولان قضایی استان مشکلات قضایی ٦٨ نفر از شهروندان بررسی و دستورات پیگیری صادر شد.

کد خبر 1131780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha