مراسم تشییع پیکر پاک ۲۵۰ شهید در ایلام به بهترین شکل برگزار شود

بهرام نیا با بیان اینکه شهدا مفاخر اعتقادی ما برای نسل آینده هستند، گفت: مراسم تشییع پیکر پاک ۲۵۰ شهید در ایلام به بهترین شکل برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، ظهر امروز(۷ دی) در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، برخی از مزارهای شهدا در شهرستان های استان را متناسب شأن این عزیزان ندانست و  اظهار کرد: هر چند که همه می دانیم اعتبارات محدود است اما در همین شرایط هم می توانیم به گونه ای مدیریت کنیم که شان و منزلت شهدا حفظ شود.

 

«حسن بهرام‌نیا» از مدیران ذیربط خواست تا ساماندهی و بازسازی مزار شهدا را در دستور کار جدی خود قرار دهند و افزود: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام، مسئولان در برنامه های پیشنهادی به دفتر رئیس جمهور به مسئله بازسازی و نوسازی گلزار شهدا توجه چندانی نداشته اند، لذا این مورد باید مورد توجه ویژه و پیگیری تأکید قرار گیرد تا اعتبارات لازم در این حوزه به استان اختصاص یابد.

 

وی تصریح کرد: شهدای عظیم الشأن ظرفیت‌های دینی و اعتقادی ما برای نسل آینده هستند زیرا آیندگان باید به گذشتگان خود به‌عنوان مفاخر یاد کنند و یکی از مفاخر مورد استناد همین یادمان ها و موزه های دفاع مقدس هستند.

 

استاندار ایلام با اشاره به در پیش بودن تشییع پیکر پاک ۲۵۰ شهید در کشور گفت: مردم عزیز و وفادار به نظام و منش شهدا قطعاً در یک استقبال باشکوه این پیکرهای آسمانی را همراهی و مشایعت خواهند کرد.

 

بهرام نیا با بیان اینکه هر چند پیکرهای مطهر این شهدا ممکن است گمنام باشند اما نزد پروردگار متعال از روزی وافری برخوردارند، ادامه داد: شهدای گمنام ما با اعتقاد و ایمان راسخ به جبهه رفتند و جان شیرین خود را برای امنیت، عزت و سرافرازی مردم و میهن اسلامی فدا کردند.

 

استاندار ایلام در پایان تاکید کرد: فرمانداران شهرهایی که میزبان پیکر مطهر شهدا هستند باید به بهترین وجه ممکن این مراسم را برگزار کنند تا رضایت خاطر خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم ولایتمدار استان را فراهم آورند.

کد خبر 1131786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha