اتمام پروژه های نیمه تمام کتابخانه ها نیازمند استفاده از ظرفیت خیرین است

طباطبایی گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام کتابخانه های عمومی در سطح استان به عنوان یکی از زیرساختهای اساسی در مسیر حرکت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی علاوه بر تامین منابع مالی از سوی دولت نیازمند استفاده از ظرفیت خیرین نیز می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سیدهادی طباطبایی» در سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی خراسان رضوی بیان کرد: امیدوارم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را به عنوان یک وظیفه همگانی با توجه به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جدی تر و قوی تر از پیش دنبال شود.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: اتمام پروژه های نیمه تمام کتابخانه های عمومی در سطح استان به عنوان یکی از زیرساختهای اساسی در مسیر حرکت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی علاوه بر تامین منابع مالی از سوی دولت نیازمند استفاده از ظرفیت خیرین نیز می باشد. 

 

وی با بیان اینکه استفاده حداکثری از فضاهای کتابخانه و کتابخوانی نیز به عنوان عامل ترویجی برای پیشبرد اهداف در این مسیر باید استفاده کند؛ در ادامه از تمامی مدیران دستگاه های اجرایی برای پیوستن به پویش «کتاب خواندنی است نه تزئینی» با محوریت اهدای کتابهای موجود در اتاق مدیران در راستای تجهیز و تقویت منابع کتابخانه ای دعوت به عمل آورد. 

 

کد خبر 1131801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha