۹ دی نماد اقتدار و نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی ایران است

عمیدزاده ۹ دی را نماد اقتدار و نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ۹ دی روز خلق حماسه ای عظیم و مانداگار و جوشش فکری مردم ولایتمدار و حرکت آنها در مسیر آرمان‌ های اسلام و انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «نادر عمیدزاده» ظهر امروز (سه‌شنبه ۷ دی) در نشست بزرگداشت حماسه ۹ دی و دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه خرمشهر برگزار شد، ۹ دی را روز بصیرت و نماد اقتدار نظام اسلامی و همچنین نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: ۹ دی روز خلق حماسه ای ماندگار و عظیم و جوشش فکری مردم ولایتمدار و انقلابی و همچنین حرکت در مسیر آرمان‌های اسلام و انقلاب بود.

 

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر افزود: این آئین همواره باید گرامی داشته شود چراکه فتنه سال ۸۸ حاصل طراحی پیچیده دشمنان از ماه‌ها قبل بود.

 

وی تصریح کرد: حضور با بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری در حماسه ۹ دی درس عبرتی شد برای کسانی که هنوز در خواب غفلت بودند.

 

عمیدزاده با اشاره به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سیدالشهدا مقاومت، سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش عنوان کرد: سردار سلیمانی شخصیتی فراملی بود که به نماد وحدت میان مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبدیل شد.

 

وی سردار سلیمانی را محبوب آزادی خواهان جهان خواند و تاکید کرد: سردار سلیمانی به واسطه اقدامات خود در کشورهای منطقه از جمله در سوریه، عراق و جبهه مقاومت لبنان به عنوان پرچم‌ دار آزادی خواهان جهان اسلام شناخته می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر خدمات شهید سلیمانی و حضور در سیل ۹۸ استان خوزستان در مناطق سیل زده را عاملی برای تقویت روحیه امید در مردم و مسئولان برشمرد و ابراز کرد: همه دستگاه ها و شرکت های بزرگ اقتصادی مستقر در خرمشهر می بایست ضمن عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در امر برگزاری مراسم سالگرد این شهید والا مقام همکاری ویژه را داشته باشند.

 

در ادامه این نشست «محمد لویمی» نیز خدمت رسانی به مردم مناطق کم برخوردار را از اهداف اصلی و برنامه های ویژه نیروی مقاومت بسیج سپاه خرمشهر دانست و یاد آور شد: ۳۰ پزشک معالج در غالب گروه پزشکی برای ویزیت رایگان در مناطق کم برخوردار و روستایی خرمشهر در ایام حماسه ۹ دی مستقر می‌شوند.

 

کد خبر 1131803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha