۹ دی، روز دفاع مردم از ولایت و لایت فقیه است

خوشکنار، ۹ دی را روز بصیرت و اقتدار ملت خواند و گفت: این روز تاریخی یادآور دفاع مردم ایران اسلامی از ولایت و ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، امیر سرتیپ دوم «مراد خوشکنار»، امروز سه شنبه در همایش سیاسی فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح لرستان در سالن همایش لشکر ۸۴ برگزار شد، اظهارداشت: ۹ دی، روز اقتدار و بصیرت ملت ایران اسلامی است.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با اشاره به اینکه در دی ماه سه حادثه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است، افزود: اولین حادثه مربوط به ۱۹ دی ماه ۱۳۵۶ و سالروز قیام خونین مردم قم برعلیه رژیم ستم شاهی و طاغوت زمان بود، دومین حادثه ثبت شده در تاریخ نهم دی ۱۳۸۸ است.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در سایه بصیرت در برابر فتنه ایستادگی کردند و با حضور به موقع در صحنه نقشه‌های دشمنان را خنثی و حماسه ای تاریخی خلق کردند.

 

خوشکنار با بیان اینکه نهم دی ماه روز دفاع آحاد ملت از ولایت و ولایت فقیه است، عنوان کرد: گرامیداشت روز 9 دی برای یادآوری این موضوع که هر کسی در برابر دین و آرمان‌های جمهوری اسلامی بایستد، با شکست مواجه خواهد شد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی سومین حادثه مهم ثبت شده در تاریخ انقلاب اسلامی را روز سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ عنوان کرد که آمریکای جنایتکار به فرمان رئیس جمهور وقت خود، سردار «قاسم سلیمانی» را به شهادت رساند و اظهارداشت: همه مسئولان و دلسوزان نظام باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشند.

 

 

کد خبر 1131818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha