اهدای ۲۰ سرویس جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت آبادان

احمدنژاد از اهدای ۲۰ سرویس کامل جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت و توزیع یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان و ایتام آبادان در غالب طرح نسیم رحمت خبر داد.

«سید عبدالوهاب احمدنژاد» در حاشیه آئین گرامیداشت سیزدهمین سالگرد ارتحال ملکوتی مجاهد اسوه مرحوم آیت الله حاج شیخ غلامحسین جمی (ره)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: مرحوم آیت الله جمی جزو کسانی بود که دائما از ایتام و فقرا و مستمندان حمایت ویژه ای می کرد و یکی از آرزوی های ایشان این بود که هر چه بیشتر به آنها کمک کند.

 

نماینده موسسه خیریه حضرت امام علی ابن ابیطالب (ع) آبادان از اهدای ۲۰ سرویس جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت و یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی ارزاق به نیازمندان و ایتام آبادان خبر داد و افزود: این اقدام برای نخستین بار طی ۱۳ سال گذشته در قالب طرح نسیم رحمت از سالگرد ارتحال این عالم ربانی تا شهادت سید الشهدا مقاومت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: موسسه خیریه حضرت امام علی ابن ابیطالب (ع) در نظر دارد این اقدام خیرخواهانه و کمک به نیازمندان و خانواده های ایتام و بی بضاعت را طی سال های آینده نیز گسترش دهد.

 

احمدنژاد ارزش هر سرویس جهیزیه را ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و یاد آور شد: برای هر بسته معیشتی نیز بالغ بر پنج میلیون ریال هزینه شده که بخشی از آنها را خیرین، مجموعه ای از مردم انقلابی، مریدان و علاقه مندان به حضرت آیت الله جمی (ره) تامین کرده اند.

 

کد خبر 1131851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha