توزیع ۱۵۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند جونقانی

بهرامی گفت: کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند و ترویج علم و دانش، ۱۵۰ بسته لوازم التحریر را برای توزیع بین دانش آموزان نیازمندان تهیه کرد.

»سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند و ترویج علم و دانش، ۱۵۰ بسته لوازم التحریر را برای توزیع بین دانش آموزان نیازمندان تهیه کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: بسته نوشت افزار تهیه شده به مناسبت بازگشایی مدارس در مناطقی که به وسیله ویروس منحوس کرونا آسیب دیده و شناسایی شدند، توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: در راستای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، یک جعبه مدادرنگی ۱۲ رنگ، پنج عدد دفتر و اقلام دیگر همچون مداد سیاه، قرمز، پاک کن، تراش و خودکار در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

 

بهرامی با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان یکی از کارهای خداپسندانه است، افزود: در ایام کرونا کمک های مردم و خیرین به نیازمندان همچنان باید تداوم داشته باشد و کمیته امداد این نیازمندان را شناسایی کرده و بهتر می تواند این کمک ها را به دست آنان برساند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: هدف از برگزاری این پویش تقویت حس کمک به هم نوع، گسترش روحیه جهادی در میان دانش آموزان است که به هم کلاسی ها و دانش آموزان بی بضاعت مدرسه خود کمک کنند تا از تحصیل باز نمانند.

 

وی با اشاره به تداوم این مرحله از رزمایش تا روزهای پایانی ماه صفر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته بسته های معیشتی نیز با همکاری خیرین بین اقشار کم بضاعت و بی بضاعت توزیع می شود.

 

بهرامی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری «ارشاد» با اهدا این بسته‌های لوازم التحریر قدم کوچکی برای ترویج علم و دانش برداشته افزود: این بسته ها بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توزیع شد.

 

کد خبر 1131855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha