پس از ۹ دی، عرصه بر فتنه جویان و توطئه گران تنگ شد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، سقوط نظام اسلامی با هدف قرار دادن رهبری و موضوع ولایت و تخریب آن را توطئه اصلی کوردلان و دشمنان در فتنه سال ۸۸ خواند و گفت: پس از ۹ دی، عرصه بر فتنه جویان و توطئه گران تنگ شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام و المسلمين «رضا نوري» نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي شامگاه سه شنبه در مراسم گراميداشت هفته بصيرت، سقوط نظام اسلامی با هدف قرار دادن رهبری و موضوع ولایت و تخریب آن را توطئه اصلی کوردلان و دشمنان ایران اسلامی در وقایع فتنه گرانه سال 88 نام برد.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه پس از 9 دی، عرصه بر فتنه جویان و توطئه گران تنگ شد و هیچ جایی در ایران اسلامی نیافتند، افزود: بصیرت، دشمن شناسی و موضع گیری درست و به موقع در برابر توطئه دشمنان است و مردم نیز با نگاهی دقیق و بصیر با انتخاب جبهه حق در برابر باطل دشمن ایستادند.

 

وی با مقایسه فتنه سال 88 و توطئه های آن با تلاش های خائنانه در صدر اسلام و خانه نشین شدن امیر مومنان، حضرت امام علی (علیه السلام)، بیان کرد: مردم متوجه شدند که اینها برده بیگانگان برای ساقط کردن نظام اسلامی هستند و متوجه شدند که لازم است خود به صحنه بیایند و از رهبری و مقام ولایت دفاع کنند  و مقابل ضرر ها و آسیب های مادی و معنوی آن بایستند.

 

«سيدمهدي ميرداماد» از مداحان و ذاکرين برجسته کشور و نيز «محمدرضا ايزي» از مداحان استاني در این مراسم که با عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی همراه بود،  ميزبان دل هاي مشتاق ِرهروان فاطمي شدند.

 

همچنين این محفل معنوی با تازه ترين سروده هاي «اميرعلي شادکام» از شاعران جوان و محب اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام، همراه شد.

 

مراسم گراميداشت هفته بصيرت با عنوان محوري «ذکر يا فاطمه سربند سليماني‌هاست» شامگاه سه شنبه هفتم دیماه و در آستانه 9 دي، روز «بصيرت و ميثاق امت با ولايت» به همت بچه مسجدي‌ها در شبستان امامزاده سيد عباس بن موسي بن جعفر عليه السلام بجنورد برگزار شد.

 

 

کد خبر 1131886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha