پابان تعهد سپاه کربلا برای احداث ۴۹۳مسکن مددجویی/ سالگرد سردار سلیمانی حدود ۴۲هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود

سردار مسلمی با تاکید بر مردم داری، گفت: به همت سپاه کربلا در سالروز شهادت سردار سلیمانی حدود ۴۲هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان مازندران توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۸دی) در آئین اختتامیه احداث ۴۹۳واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران (تفاهم نامه سال ۱۳۹۷) ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مجمع خیرین استان در همه حال در کنار گروه های جهادی برای رفع محرومیت در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و... از چهره این خطه از شمال کشور به خط هستند.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با تمام ابزارهای رسانه ای و نیرنگ های مختلف به دنبال خدشه وارد کردن به رسالت مردم داری است، گفت:‌انقلاب اسلامی به واسطه نیروی عظیم و سرمایه اجتماعی«مردمی» استقرار و استکمال یافته است و دشمن در صدد زدن این سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه امروز بیشتر از هر زمای باید مردم یاری داشته باشیم، افزود: دشمن با عوامل داخلی و خارجی تلاش دارد مشکلات متعددی برای مردم ایجاد کند و ناامیدی نسبت به انقلاب را رقم بزنند.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه مردم یاری و کمک به مردم موجب می شود که توطئه های دشمنان انقلاب خنثی شود، اذعان کرد: مردم باید از عمق وجود خود به این نتیجه برسند که همه انقلاب به پشتیبانی ملت شریف ایران اسلامی بستگی دارد.

 

وی خاطرشنان شد: باید کاری کنیم که امید به انقلاب در بین مردم زنده بماند.

 

سردار مسلمی به اهمیت مردم نوازی و محروم نوازی اشاره کرد و گفت: باید تکریم مردم در گروه های مختلف اجتماع مورد توجه باشد  البته حفظظ شان و کرامت محرومین مهم و مورد انتظار است.

 

وی  با بیان اینکه رسالت مردم داری، مردم یاری و مردم نوازی رسالت سنگینی است، افزود: تلاش داریم با همکاری گروه های جهادی و بسیج سازندگی بخش مهمی از محرومیت استان مرتفع شود.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۳۹۷ با کمیته امداد استان احداث ۴۹۳ مسکن مددجویی را متعهد شدیم، اذعان کرد: مشاهده لبخند مددجویان بهترین لحظه زندگی جهادگران است.

 

وی بیان کرد: امسال نیز در حال ساخت خانه های مددجویان در استان و خارج از استان هستیم.

 

سردار مسلمی به احداث ۲۵۸ واحد مسکونی در چابهار اشاره کرد و گفت:‌این پروژه پیشرفت قابل قبولی را دارد.

 

وی به ارزش ۷۶۰میلیارد تومان پروژه محرومیت زدایی را در دست اقدام داریم، گفت: برای نوعروسان استان تاکنون حدود سه هزار جهیزیه تحویل شد.

 

سردار مسلمی در سالروز شهادت سردار سلیمانی حدود ۴۲هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

کد خبر 1131922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha