خانه دار شدن بیش از  ۱۰هزار  مددجو به همت بسیج سازندگی/با پیروی از مکتب حاج قاسم درصدد رفع مشکلات مردم باشیم

سردار حزنی با بیان اینکه ۱۰هزار و ۵۰۰نفر به مدد بسیج سازندگی سپاه خانه دار شدند، گفت: نیروی زمینی، دریایی و هوا و فضا سپاه برای احداث این تعداد مسکن مددجویی به خط شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌سردار «سید ضیاالدین حزنی» امروز(۸دی) در آئین اختتامیه احداث ۴۹۳واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران (تفاهم نامه سال ۱۳۹۷) ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مردم شریف مازندران در جبهه مقابله با کرونا و پشتیبانی از محرومین و آسیب دیدگان کرونایی خوش درخشیدند.

 

 معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگي و محرومیت زدايي سپاه با بیان اینکه طرح سردار شوشتری در شش استان کشور برای محرومیت زدایی آغاز شد، گفت: همچنین طرح شهید کاظمی نیز در ۱۴استان دردست اقدام است.

 

وی با بیان اینکه ۳۲۴روستا از استان مازندران ۴۹۳ مسکن مددجویی احداث شد، افزود: در برخی از استان ها یک گردان مستقر شد تا خانه احداث شود.

 

سردار حزنی با بیان اینکه برای احداث دوباب منزل مددجویی راه روستایی احداث کردیم تاشاهد خانه دار شدن مددجویان باشیم، یادآورشد: ۱۰هزار مسکن مددجویی را در قالب طرح های سردار شهید کاظمی و شوشتری متعهد و احداث کردیم.

 

وی به نوسان قیمت مصالح ساختمانی اشاره و اظهار کرد: برای احداث مسکن مددجویی متری حدود ۴میلیون و پانصد هزار تومان هزینه می شود که بخش اعظم این هزینه ها به همت خیرین و گروه های جهادی درحال تامین شدن است.

 

سردار حزنی با بیان اینکه ۱۰هزار و ۵۰۰نفر به مدد بسیج سازندگی سپاه خانه دار شدند، گفت: نیروی زمینی، دریایی و هوا و فضا سپاه برای احداث این تعداد مسکن مددجویی به خط شدند.

 

وی یادآورشد: بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران بیش از ۲۱هزار پروژه عمرانی و غیر عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۱۰میلیارد و ۳۹۷میلیون تومان در دست اقدام دارد.

 

سردار حزنی با بیان اینکه ماموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در کنار این ماموریت مردم داری، مردم یاری و محرومیت زدایی را پیگیریم. باید رضایت مردم را جلب کنیم . مردم از ما رضایت ندارند. برخی شایسته نشستن پشت میز مدیریت در این نظام نیستند.

 

وی با بیان اینکه باید به گونه ای کار کنیم که یک نفر در هیچ جای کشور گرسنه سر به بالین نگذارد، گفت: باید رضایت مردم را جلب کنیم اگر مردم رضایت داشته باشند شایسته بودن مدیران ملموس خواهد بود.

 

سردار حزنی با تاکید برکار گروهی برای رفع محرومیت از چهره ایران اسلامی، اذعان کرد: رفع محرومیت مردم استان های مختلف کشور هرکدام می تواند یک فتح المبین را در اذهان زنده کند.

 

وی با بیان اینکه مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شدند، گفت: سردار قاسم سلمیانی در مقابل مردم دست به سینه حاضر می شد باید با پیروی از مکتب حاج قاسم، در صدد رفع مشکلات مردم باشیم.

 

سردار حزنی با بیان اینکه فقر جامعه امروز زیبنده جامعه اسلامی نیست، تاکید کرد: رفع مشکلات اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد، بیکاری و... مورد توجه همگان باشد.

 

وی با بیان اینکه هرمدیری که پشست میز در نظام می نشیند اگر خوب کار نکند می شود اقتصاد ناکارآمد، بیکاری، آمار بالای طلاق و ...، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید شهدا را در زندگی خود حاضر و ناظر ببینیم تا مورد رضایت خداوند متعال  و مقام معظم رهبری واقع شود.

 

سردار حزنی با بیان اینکه ضعف ها و مشکلات موجود باید از جامعه محرومین رفع شود، خاطرنشان شد: سپاه برای رفع محرومیت پاسداران و تامین جهیزیه نورعروسان فرزندان کادر سپاه ماموریت ندارد.

 

وی با بیان اینکه سپاه با 20میلیون تومان 17مورد جهیزیه تحویل نوعروسان مددجو می دهد، گفت: در آینده ای نزدیک نمایشگاه جهیزیه موسسه حضرت رقیه(س) در سپاه کربلا مازندران برپا می شود.

کد خبر 1131980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha