برگزاری جلسه تعامل و هم‌اندیشی با اتحادیه ناشران اسلامی فضای دیجیتال

با حضور مدیرکل هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآن و عترت جلسه تعامل و هم‌اندیشی با اتحادیه ناشران اسلامی فضای دیجیتال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین جلسه تعامل و هم‌اندیشی با اتحادیه ناشران اسلامی فضای دیجیتال با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی شجاعی مدیرکل هماهنگی و ارتباطات برگزار شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین «مهدی شجاعی» ضمن تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت های موجود فضای مجازی به منظور تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور گفت: امروزه اهمیت فضای مجازی بر هیچ کس پوشیده نیست و بر این باوریم بایستی از این ظرفیت بالقوه جهت تبلیغ و ترویج و شناسایی فعالیت های قرآنی کشور استفاده بهینه کرد.

 

مدیرکل هماهنگی و ارتباطات  هدف از تشکیل این جلسه را تعامل و هم اندیشی با فعالان دینی فضای مجازی برشمرد و گفتشناسایی نقاط قوت موسسات قرآنی و استفاده از محتویات تولید شده در حوزه قرآن و عترت در فضای مجازی و راه های تبلیغ و ترویج این محتویات با توجه به نیازهای جامعه  امری ضرروی  می باشد.

 

وی با تاکید بر برقراری تعامل دو سویه با مراکز مردم نهاد و علمی جامعه گفتاداره کل هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآن و عترت این آمادگی را دارد تا با تعامل و بهره گیری از ظرفیت های موجود این مراکز نسبت به حمایت از محتویات تولید شده قرآن و عترت در فضای مجازی همکاری لازم را انجام دهد.

 

 

همچنین در این جلسه حاضران به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص روند فعالیت‌های قرآن و عترت در فضای مجازی پرداختند.


 

در این جلسه مشهدی از اتحادیه ناشران قرآنی فضای مجازی، حجت الاسلام هاشمی مدیر موسسه زمانه، مطهری مدیر موسسه اندیشه، حجت الاسلام خوانساری مدیر موسسه علمی تحقیقاتی نور، حجت‌الاسلام شاه آبادی مدیر موسسه دانش کتاب و موذن مدیر موسسه ریحان در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر 1132035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha