دروازه «قرآن» شیراز در بارندگی های پیش رو مشکلی نخواهد داشت

اصنافی گفت: لایروبی و پاکسازی کانال ها، بهسازی آبراه ها و مسیر آب های سطحی در شیراز نیز به عنوان اقدامات پیش از بارندگی انجام شده و بندهای تاخیری نیز در دروازه «قرآن» احداث شده و مشکلی در این قسمت از شهر در بارندگی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (چهارشنبه 9 دی) در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز گفت: مناطق، مدیریت بحران، آتش نشانی و مجموعه های مختلف شهرداری شیراز برای پیشگیری از مشکلات بارندگی های پیش رو آمادگی کامل دارند و در حالت آماده باش هستند.

شهردار شیراز افزود: در پی اعلام هواشناسی در خصوص پیش بینی بارندگی، شهرداری شیراز اقدامات لازم برای پیش گیری و کنترل بحران در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی را به انجام رسانده است.

وی اضافه کرد: شهرداری شیراز با هدف آماده باش برای بارش های پیش رو، تمامی مرخصی ها و ماموریت های معاونان، شهرداران مناطق 11 گانه، مدیران عامل سازمان ها و پرسنل اجرایی را تا پایان بارندگی ها لغو کرده است.

اصنافی تاکید کرد: نقاط مهم و حادثه خیز و آبگیر شهر شیراز نیز شناسایی شده و از امروز صبح محل استقرار نیروها و تجهیزات مناطق و سازمان ها در سطح شهر نیز مشخص شده است که  این روند تا پایان زمستان ادامه می یابد.

وی ادامه داد: لایروبی و پاکسازی کانال ها، بهسازی آبراه ها و مسیر آب های سطحی در شیراز نیز به عنوان اقدامات پیش از بارندگی انجام شده و بندهای تاخیری نیز در دروازه «قرآن» احداث شده و مشکلی در این قسمت از شهر در بارندگی نخواهیم داشت.

اصنافی اعلام کرد: تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری شیراز در بارندگی مشغول خدمت رسانی به مردم خواهد بود و مکاتبات و رایزنی های لازم با ادارات و ارگان های شهر شیراز برای هماهنگی و نیاز به انجام اقدامات مشترک به انجام رسیده است.

شهردار شیراز تاکید کرد: لازم است تا شهروندان در هنگام بارش باران از تردد غیر ضروری پرهیز کنند و خودروهای خود را در مجاورت کانال های دفع آب های سطحی و درختان پارک نکنند و هر مشکلی را با سامانه ۱۳۷ شهرداری یا ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع دهند.

 

کد خبر 1132105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha