آرادان میزبان جشنواره استانی تئاتر خیابانی بصیرت می شود

فدایی باش از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی بصیرت به یاد سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» به میزبانی شهرستان آرادان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «محسن فدایی باش»با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی بصیرت به یاد سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» گفت: این جشنواره از نهم تا سیزدهم دی در آرادان، کهن اباد و روستاهای تابعه برگزار می شود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان افزود: جشنواره تئاتر خیابانی بصیرت با نگاهی ویژه به زندگی سردار سرافراز شهید قاسم سلیمانی توسط موسسه علوم قرآنی شهید ابراهیم هادی با همکاری سپاه پاسداران، شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آرادان و ... برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه تبلور ارزش‌های ایرانی ـ اسلامی را می‌توانیم به‌ خوبی در مکتب شهید سلیمانی مشاهده کنیم، گفت: سردار سلیمانی مظهر شجاعت، شهامت، مقاومت، درایت و تیزهوشی در عرصه‌های نظامی و سیاسی، فداکاری و نوع‌دوستی بود.

 

فدایی باش تصریح کرد: شهید سلیمانی در زمان حیاتش توانست با مقابله بی‌نظیر با داعش معادلات منطقه و بلکه دنیا را تغییر دهد و بی شک امروز هم اگر ما دنباله‌رو این مکتب باشیم می‌توانیم هم در عرصه بین‌المللی و هم در عرصه‌های ملی و رفع مشکلات داخلی خوش بدرخشیم.

کد خبر 1132148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha